RESTAURANTS IN LATVIA

HOTELS IN LATVIA

Kādi ir trīs svarīgākie digitālā mārketinga soļi?

1 - Ja nepieciešams tikai viens: aizsargājiet savu zīmolu!

Ja jūs nebūsiet tas, kas reklamē jūsu viesnīcu tīmeklī, to darīs kāds cits... un jūs to nevēlaties!

Viesmīlības nozarē ir daudz OTA, kas var reklamēt jūsu numurus savā platformā, taču ar ļoti augstu komisijas maksu jums. Lai palielinātu savus ieņēmumus, jums ir jāpalielina tiešo rezervāciju skaits un tādējādi jāpiesaista cilvēki uz savu tīmekļa vietni: sākot ar esošajiem klientiem vai viesiem, kuri ir dzirdējuši par jūsu viesnīcu. Lai būtu pārliecināti, ka tad, kad kāds meklē jūsu viesnīcu, viņš nonāk jūsu tīmekļa vietnē, mēs iesakām vismaz iegādāties jūsu viesnīcas nosaukumu un izveidot kampaņas, kas vērstas uz jomām, kurās jūs meklējat visvairāk.

Lai uzzinātu šīs vietas, dodieties uz Google Trends, ierakstiet savas viesnīcas nosaukumu  un pārbaudiet daļu "Interese pēc reģiona". Tiklīdz būs izveidotas Google reklāmu kampaņas, jūs būsiet pārliecināts, ka cilvēki ierodas jūsu viesnīcas vietnē, lai rezervētu numuru.

Svarīgi ir ģenerēt datplūsmu, bet būtiski ir konvertēt!

Kad esat piesaistījis cilvēkus savai tīmekļa vietnei, veiciet to konvertēšanu: navigācijas ātrums un plūdenums ir tikpat svarīgi kā jūsu tīmekļa vietnes estētika. Tāpēc pārliecinieties, ka katra lapa ielādējas ātri, ka rezervācija tiek veikta ar mazāk nekā 5 klikšķiem un ka visas pāradresācijas saites ir drošas. Vissvarīgākais ir nodrošināt, lai jūsu tīmekļa vietnē būtu norādītas vislabākās pieejamās cenas. Tas ir konversijas noteikums Nr. 1!

2- Izmantojiet Google bezmaksas rezervēšanas saites

Google noteikti ir sevi pozicionējis kā galveno spēlētāju digitālajā reklāmā viesmīlības nozarē un turpina attīstīties un ieviest jauninājumus. Dalīsimies ar jums ar dažiem interesantiem datiem, kurus ir apkopojuši mūsu datu analītiķi:

+65 % viesnīcu rezervāciju, kas veiktas, izmantojot digitālos plašsaziņas līdzekļus (meklēšana, metacenēšana un displejs), ir veiktas, izmantojot Google reklāmas pakalpojumu. Šī daļa gadu no gada pieaug, kā redzams zemāk redzamajā grafikā.

GRAPHIC DIGITAL MEDIA 2

Vai zinājāt, ka 2022. gadā gandrīz 16 % no visiem šiem rezervējumiem veidos klikšķi uz Google bezmaksas rezervēšanas saitēm, t. i., bez maksas viesnīcu īpašniekiem?

GRAPHIC DIGITAL MEDIA 3

Google bezmaksas saites ir pieejamas visām viesnīcām, kurām ir Google viesnīcu reklāmu konts. Arī šajā gadījumā mūsu galvenā veiksmes recepte ir pārliecināties, ka jūsu oficiālās vietnes tarifi ir redzami Google Hotel Ads maksas saišu un bezmaksas saišu sadaļā. Tādējādi jūsu vietnei tiks nodrošināta lielāka datplūsma un līdz ar to arī vairāk tiešo rezervāciju!

GOOGLE FREE BOOKING LINKS

3 - Un, ja jums ir stingri mērķi attiecībā uz tiešajiem rezervējumiem: izmantojiet pilnu Monty!

Kā redzams vienā no iepriekš minētajiem attēliem, rezervācijas var veicināt dažādi plašsaziņas līdzekļi: 2022. gadā meklēšanas mārketings veidos 44 % no viesnīcu rezervācijām, ko radīs digitālā reklāma, t. i., metaziņu mārketings: Mārketinga mārketings: 38 % no digitālās reklāmas radītajām rezervācijām, un Displejmārketings: 18%.

Mūsu padoms, lai maksimāli palielinātu savu tiešo rezervāciju kampaņu efektivitāti, ir optimizēt savu klātbūtni tiešsaistē un reklamēt, izmantojot vairāku mediju stratēģiju. Un tas nenozīmē, ka jūs tērēsiet vairāk: vienkārši sadaliet budžetu dažādos plašsaziņas līdzekļos. Tagad ir pieejami tādi tehniskie rīki kā, MediaGenius, kas ļauj automatizēt maksimāli daudz uzdevumu, kontrolēt izdevumus un acumirklī veikt kompromisus, lai jebkurā brīdī pārdalītu budžetu visefektīvākajiem plašsaziņas līdzekļiem.

Apskatiet, kā Kamana Lake House, tagad, izmantojot MediaGenius un D-EDGE tehnoloģiju, sasniedz 75% tiešo rezervējumu.

Reklāma ir sarežģīta stratēģija, jo ir daudz dalībnieku un plašsaziņas līdzekļu, kuros jūs vajadzētu būt redzamam. Jūs neesat astoņkājis, meklējiet palīdzību! D-EDGE izstrādāja MediaGenius - vienotu platformu visu jūsu digitālo mediju kampaņu pārvaldībai.

Digitālais mārketings var šķist pārbagāts un grūti saprotams. Tāpēc, saņemot komandas atbalstu, jūs ietaupīsiet laiku un enerģiju, jo jums tiek sniegts pastāvīgs atbalsts un aktuāli padomi. Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar D-EDGE Digital Media komandām!

 

Kādi ir trīs svarīgākie digitālā mārketinga soļi?  (pdf)

 

What are the three most important steps in digital marketing?

1- If only one thing to do: protect your brand!

If you’re not the one who promotes your hotel on the web, someone else will do it… and you don’t want that to happen!

The hospitality industry counts many OTAs that can promote your rooms on their platform, but with a very high-level commission for you. To maximise your revenue you must increase your direct bookings and therefore attract people to your own website: starting with your existing customers or guests who have heard about your hotel. To be sure that when someone is looking for your hotel, they arrive on your website, we recommend at a minimum buying your hotel name and creating campaigns targeting areas where you are the most searched.

To get to know these places, go on Google Trends, write your hotel name and check the “Interest by region” part. As soon as your Google Ads campaigns are created, you’re sure that people arrive on your hotel website to book a room.

Generating traffic is important but converting is essential!

Once you attract people to your website, make them convert: speed and fluidity of navigation are as important as the aesthetics of your website. So make sure that every page loads quickly, that a booking is made in less than 5 clicks and that all redirections links are

secured. Most importantly ensure that you display your best available rates on your website. This is the #1 conversion rule!

2-  Take advantage of Google free booking links

Google has definitely positioned itself as the key player in Digital Advertising in the hospitality industry and continues to grow and innovate. Let us share with you some interesting data our Data Analysts have crunched:

+65% of hotel bookings generated by digital media (Search, Metasearch & display) have been done via Google advertising Service. This share is growing year after year as the graph below illustrates.

Now, did you know that, in 2022, out of those bookings, nearly 16% are due to clicks on Google free booking links i.e at no cost for the hoteliers?

Google Free links are opened to all hotels having a Google Hotel Ads account. Here again, our key recipe to success is to make sure that the rates of your official website are visible in the paid links and the free links section of Google Hotel Ads. This will bring more traffic to your site and therefore more direct bookings!

3- And if you have strong objectives in regards to your direct bookings: go the full Monty!

As shown in one of the figures above, bookings may be triggered by different media: In 2022, Search Marketing amounts to 44% of the hotel bookings generated by digital advertising, Metasearch Marketing: 38% of the bookings generated by digital advertising, and Display: 18%.

Our advice to maximise your direct booking campaigns is to optimise your online presence and advertise with a multi-media strategy. And it does not mean you will spend more: just split your budget into different media. There are now tech tools, such as  MediaGenius, that allows you to automatise a maximum of tasks, control your spending and make trade-offs in the blink of an eye in order to reallocate your budget to the best-performing media at any given time.

Have a look at how Kamana Lake House is now reaching 75% of direct bookings via the use of MediaGenius and D-EDGE technology.

Advertising is a complex strategy as there are a lot of actors and media you should be seen on. You’re not an octopus, get some help! D-EDGE developed MediaGenius, a single platform to manage all your digital media campaigns.
Digital marketing can seem overwhelming and difficult to understand. Therefore, being supported by a team saves you time and energy through constant support and up-to-date advice. Want to learn more? Get in touch with D-EDGE Digital Media teams! 

 

 3 Steps in Digital Marketing (pdf)