Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

27.11.2013
jurmala-city latvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmalas kūrortpilsētas dalība 2013. gada tūrisma izstādēs un gadatirgos

 

Īstenojot projektu „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”, 2013.gadā Jūrmalas pilsētas dome kopā ar astoņiem partneriem piedalījusies 25 starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos, trīs konferencēs un vienā tirdzniecības misijā.

Tūrisms ir viena no svarīgākajām nozarēm Jūrmalas un citu Latvijas kūrortpilsētu attīstībā. Ik gadu pašvaldība sadarbībā ar vietējiem tūrisma uzņēmējiem veic dažādas aktivitātes, lai attīstītu tūrisma infrastruktūru, paaugstinātu piedāvājuma kvalitāti un popularizētu atpūtas un veselības uzlabošanas piedāvājumus mērķtirgos.

Jūrmala kā lielākais kūrorts Baltijas jūras piekrastē jau izsenis bijusi labi atpazīstama un iecienīta atpūtas vieta. Kūrortpilsēta piedāvā ļoti plašu tūrisma atpūtas piedāvājumu dažādām mērķa grupām visa gada garumā. Šeit pieejamas plašas spa un kūrorta ārstniecības iespējas, aktīvā, dabas, konferenču un kultūras tūrisma piedāvājums. Piedalīšanās tūrisma izstādēs ārvalstīs ir iespēja prezentēt Jūrmalas kūrortpilsētu to valstu iedzīvotājiem, kuriem ir interese apmeklēt Latviju un Jūrmalu, kā arī tikties ar jau zināmiem un arī jauniem tūrisma profesionāļiem un žurnālistiem attiecīgajās valstīs un vienoties par turpmāko sadarbību. Dalība ārvalstu izstādēs popularizē ne tikai Jūrmalas pilsētas tēlu, bet arī visu Latviju kopumā, kā arī sniedz iespēju piesaistīt jaunus viesus Latvijai un Jūrmalas pilsētai.

Jūrmalas pilsētas dome ir vadošais partneris projektā „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”, kas starp Jūrmalas pilsētas domi un v/a „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” noslēgts 2012.gada 28.decembrī.

Projekta partneri ir kūrortviesnīcas „Hotel Jūrmala Spa”, „Baltic Beach Hotel”, „Pegasa pils Spa Hotel”, tūrisma aģentūras „Baltijas ceļojumu grupa”, „Laimtūre”, „TAS Baltics”, „Averoja” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Partnerus šajā projektā apvienoja kopīgais mērķis – prezentējot 2013. gada piedāvājumus un aktualitātes esošajiem un potenciālajiem viesiem no ārvalstīm un veidojot sadarbību ar tūrisma profesionāļiem, piesaistīt ārvalstu tūristus Jūrmalai un Latvijai. Šie mērķu tirgi izvēlēti atbilstīgi Jūrmalas pilsētas domes Tūrisma un ārējo sakaru nodaļas ikgadējā tūrisma mārketinga plānā izvirzītajiem mērķiem un Jūrmalas pilsētas domes Tūrisma attīstības stratēģijai, kā arī pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sniegtajiem datiem apkopojot informāciju par tūristu pieplūduma skaitu no dažādām valstīm un kopīgi ar partneriem segmentējot piedāvājumu specifiku katrā atsevišķā stratēģiskajā un potenciālajā tirgū.

Jūrmalas pilsētas domes sadarbībā ar pilsētas tūrisma uzņēmējiem un Latvijas lielākajiem tūrisma uzņēmumiem, kuri sadarbojas ar Jūrmalas pilsētu, dalība starptautiskās tūrisma izstādēs un gadatirgos ar atsevišķu stendu „Latvija. Jūrmala” 2013. gadā

1.

Tūrisma izstāde „REISELIVSMESSEN 2013”

2013.gada
11.–13.janvārī

Oslo, Norvēģija

2.

Darījumu tūrisma izstāde-darbseminārs „ANTOR MICE WORKSHOP”

2013.gada
31.janvārī

Maskava, Krievija

3.

Starptautiskais tūrisma gadatirgus „IMTM 2013”

2013.gada
5.–6.februārī

Telaviva, Izraēla

4.

Starptautiskais tūrisma gadatirgus „Aktiv fritid”

2013.gada
16.–17.martā

Olesunna, Norvēģija

5.

Krievijas reģionālā tūrisma izstāde-darbseminārs „Турбизнес”

2013.gada
18.– 19.martā

Kazaņa, Samāra, Krievija

6.

Izstāde „Moscow Medical & Health Tourism Congress and Exhibition”

2013.gada
20.–23.martā

Maskava, Krievija

7.

Krievijas reģionālā tūrisma izstāde-darbseminārs „Турбизнес”

2013.gada
27.– 29.martā

Rostova, Volgograda, Saratova, Krievija

8.

Krievijas reģionālā tūrisma izstāde-darbseminārs „Турбизнес”

2013.gada
29.martā

Ņižņijnovgoroda, Krievija

9.

Pavasara tūrisma pakalpojumu sniedzēju izstāde „OTDIH 2013”

 

2013.gada
10.–13.aprīlī

Minska, Baltkrievija

10.

Krievijas reģionālās tūrisma izstādes-darbsemināri „Турбизнес”

2013.gada
23.–27.septembrī

Voroņeža, Saratova, Samāra, Kazaņa, Ņižņijnovgoroda, Krievija

11.

Starptautiskā tūrisma izstāde „INWETEX-CIS Travel Market” (Baltijas valstu apvienotais stends)

2013.gada
10.– 12.oktobrī

Sanktpēterburga, Krievija

12.

Starptautiskā labsajūtas izstāde „HEALTH 2013”

2013.gada
11.–13.oktobrī

Helsinki, Somija

13.

Starptautiskā tūrisma izstāde „SENIOR”

2013.gada
15.– 17.oktobrī

Stokholma, Zviedrija

14

MTEC – Medical Travel Exhibition and Conference

2013.gada
22.– 25.oktobrī

Kijeva, Ukraina

15

Izstāde „Stockholm Travel Show”

2013.gada
24.– 26.oktobrī

Stokholma, Zviedrija

16.

Zviedrijas veselības un labsajūtas gadatirgus „Allt for Halsan 2013”

2013.gada
7.– 10.novembrī

Stokholma, Zviedrija

17.

Global Health & Medical Tourism NetworkMEDICAL AND HEALTH TOURISM MART 2013

2013.gada
11.– 12.novembrī

Maskava, Krievija

18.

Izstāde-darbseminārs “ANTOR Workshop dedicated to Medical and Wellness Tourism”

2013.gada
13.novembrī

Maskava, Krievija

 

Jūrmalas pilsētas domes dalība Tūrisma attīstības Valsts aģentūras organizētājā Nacionālajā stendā tūrisma gadatirgos 2013. gadā

1.

Tūrisma izstāde „MATKA 2013”

2013.gada
17.–20.janvārī

Helsinki, Somija

2.

Starptautiskais tūrisma, sporta un atpūtas gadatirgus „ADVENTUR 2013”

 

2013.gada
1.– 3.februārī

Viļņa, Lietuva

3.

Starptautiskais tūrisma gadatirgus „Tourest 2013”

2013.gada
15.– 17.februārī

Tallina, Igaunija

4.

Maskavas starptautiskā ceļojumu un tūrisma izstāde „MITT 2013”

 

2013.gada
20.– 23.martā

Maskava, Krievija

5.

Starptautiskais tūrisma gadatirgus „TUR 2013”

2013.gada
21.– 24.martā

Gēteborga, Zviedrija

 

Jūrmalas pilsētas domes dalība Rīgas Tūrisma attīstības biroja LIVE RIGA organizētajā stendā starptautiskajās darījumu tūrisma izstādēs 2013. gadā

1.

Worldwide exhibition for incentive travel, meetings and events „IMEX 2013”

2013.gada
21.– 23.maijā

Frankfurte, Vācija

2.

Global Meetings & Events exhibition „EIBTM 2013”

2013.gada
19.–21.novembrī

Barselona, Spānija

Jūrmalas pilsētas domes dalība starptautiskās tūrisma konferencēs un semināros ar prezentāciju par saviem pakalpojumiem 2013. gadā

1.

«ОРГАНИЗАЦИОННО-ПРАВОВЫЕ И ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ САНАТОРНО-КУРОРТНОЙ СФЕРЫ И СОЗДАНИЯ ВЫСОКОЭФФЕКТИВНЫХ ТУРИСТСКИХ КЛАСТЕРОВ»

2012.gada
5.–6. oktobrī

Sanktpēterburga, Krievija

2.

Konference “3rd ANTOR CONFERENCE & WORKSHOP ON MEDICAL & ACCESSIBLE TOURISM”

2012.gada
15.novembrī

Maskava, Krievija

3.

 

 

 

Konference „International Medical Forum”

2013.gada
16.– 19.aprīlī

Kijeva, Ukraina

Jūrmalas pilsētas domes dalība Tirdzniecības misijās 2013. gadā

1.

LIAA Tirdzniecības misija Veselības tūrisma jomā Ukrainā

2013.gada 15.maijā

Kijeva, Ukraina

 

Visos pasākumos tika aktīvi prezentēti aktuālie 2013.gada piedāvājumi, piedāvāti tūrisma informatīvie materiāli attiecīgo valstu valodās, veiktas pārrunas ar tūrisma nozares profesionāļiem – esošajiem un potenciālajiem sadarbības partneriem – vietējo plašsaziņas līdzekļu un tūrisma aģentūru pārstāvjiem.

Patlaban vēl ir pāragri novērtēt izstāžu rezultātus, jo tām ir ilgtermiņa ietekme uz tūrisma plūsmu. Tomēr, izvērtējot 2013.gada CSP datus par 2013.gada sešiem mēnešiem, var pārliecinoši apgalvot, ka tūristu skaits Jūrmalā ir pieaudzis par 12 %. Dati liecina, ka pieaugums bija vērojams visos gada mēnešos un tajos mērķtirgos, kuros Jūrmala aktīvi īsteno mārketinga politiku un piedalās tūrisma izstādēs pēdējos gados. Dati apliecina arī to, ka Jūrmala ir interesanta tūristiem ne tikai vasarā, bet veselības uzlabošana un kūrorta ārstniecība kļūst arvien pieprasītāka ārpus vasaras perioda.

Informācija par projektu

2012.gada 28.decembrī Jūrmalas pilsētas dome ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 ar v/a „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”īstenošanu, ko 50 % apmērā līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Projekts tika iesniegts apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”. Projekta mērķis ir sekmēt Latvijas atpazīstamību un tautsaimniecības attīstību, nodrošinot tūrisma nozares pārstāvju dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs.

 

Informācija sagatavoja: Jūrmalas pilsētas domes Tūrisma
un ārējo sakaru nodaļas vadošā speciāliste tūrismā Aleksandra Stramkale
Tālrunis informācijai: 67147904

 

 

eiro_projekts

23.11.2013


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA,
sadarbībā ar nacionālo aviokompāniju AirBaltic, Lielbritānijas Latvijas tirdzniecības kameru organizē
9. starptautisko viesnīcu un restorānu industrijas konferenci
„JAUNIE PRODUKTI, MĒRĶGRUPAS UN INOVĀCIJAS – VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJAS ATTĪSTĪBA”

Konferences mērķis – veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības industrijas attīstību, iepazīstinot mītņu, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu un citu tūrisma uzņēmumu īpašniekus un vadītājus ar jaunam inovācijam nozarē, gan informējot par jauniem produktiem un mērķtirgiem.

Konferences „Jaunie produkti, mērķgrupas un inovācijas - viesmīlības industrijas attīstība” lektori - pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, Latvijas un Eiropas līmenī nozares intereses pārstāvošo institūciju līderi, sniegs priekšlasījumus iepazīstinot klausītājus gan ar tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas Eiropā, gan kā sasniegt lielāku kleintu piesaisti veicinot Latvijas, Rīgas un katra atsevišķa uzņēmuma kvalitātīvu un atru pieejamību klientiem.

Konferences goda viesi un lektori:
- V.Ķirsis – LR Ekonomikas ministrijas Parlamentārais sekretārs;
- A. Slokenbergs – Tūrisma Attīstības valsts aģentūra;
- J. Hopes – Ernst & Young Partneris
- D. Makay – HOTREC Sabiedrisko lietu vadītājs:
- J. Mitulski -  Horwath HTL Poland Partneris;
- D.Čivle – Nodibinājuma Rīga 2014 vadītāja;
- Dz. Koknevičs – Mercuri International direktors;
-  J. P.Herzog – starptautisks konsultants;
- B. Marcotulli - starptautiska konsultante tūīrisma, kultūras un pasākumu organizēšanas jomā
- u.c.

Konferences darba valoda:
latviešu un angļu valoda (tiks nodrošināts tulkojums).

Konferences norises vieta un laiks:
2013. gada 26. novembrī, plkst. 11:00 (reģistrācijas un darbsemināra ar piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem sākums – 09:00) viesnīca „EUROPA ROYALE Riga” (Kr. Barona 12, Rīga).

Dalības maksa:
Dalības maksa – biedriem Ls 25.00, pārējiem Ls 45.00 (t.sk.PVN) . Dalības maksa norādīta vienai personai, un tajā iekļauta dalība konferencē, izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.
Papildus informācija - piezvanot uz Asociāciju –  67014131, 29484738  vai elektroniski – http://ej.uz/viesmiliba_konference (Vietu skaits ir ierobežots).

 

Informatīvie atbalstītāji: Travelnews.lv
eiro_projekts
21.11.2013

lvra-logo

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija
paraksta līgumu ar Latvijas Investīciju
un attīstības aģentūrupar projekta realizāciju

 

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, projekta „LVRA dalība tūrisma izstādē ОТДЫХ БЕЗ ГРАНИЦ. ЛЕТО 2013 ОТДЫХ БЕЗ ГРАНИЦ. ЛЕТО 2013 Sanktpēterburgā un seminārā Kaļiņingradā” reklamēja Asociācijas biedrus un pašas Asociācijas sniegtos pakalpojumus.

 

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas /LVRA/, viena no svarīgākajām mārketinga aktivitātēm, ir dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos un semināros.

Ievērojot to, LVRA ir izstrādājusi projektu „LVRA dalība tūrisma izstādē ОТДЫХ БЕЗ ГРАНИЦ. ЛЕТО 2013 Sanktpēterburgā un seminārā Kaļiņingradā” un šī gada 20.novembrī ir noslēgusi līgumu Nr.L-ĀTA-13-1813 ar „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” par augstākminētā projekta īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

 

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”.

Projekta mērķis ir - īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajā tūrisma izstādē „ОТДЫХ БЕЗ ГРАНИЦ. ЛЕТО 2013 Sanktpēterburgā un seminārā Kaļiņingradā” un tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt  Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.

 

Papildus informācijai:

Santa Graikste, LVRA izpilddirektore, Mob. tālr. 29484738; E-pasts: santa.graikste@hotel.lv, www.hotel.lv
eiro_projekts

 

07.11.2013

Baltic Hospitality and Retail Systems

Preses paziņojums

 

„BHRS“ SIA (OÜ) (Baltic Hotel and Restaurant Systems) paziņo, ka sākot no 06.11.2013 uzņēmuma nosaukums tiek nomainīts uz „Baltic Hostpitality and Retail Systems“. Nosaukuma maiņa notiek saistībā ar uzņēmuma produktu portfeļa paplašināšanos, tādējādi precīzāk atspoguļojot uzņēmuma galvenos darbības virzienus.

Baltic Hospitality and Retail Systems (BHRS OÜ) ievieš Baltijas valstu tirgū modernus un inovatīvus, uz mazumtirdzniecību vērstus Micros programmatūras risinājumus.

Sākot no 06.11.2013 uzņēmums Igaunijas, Latvijas un Lietuvas tirgū sāks piedāvāt mazumtirdzniecības uzņēmumiem paredzētus Micros-Retail programmatūras risinājumus, kas atvieglo un optimizē ikdienas darbu un palīdz uzlabot uzņēmuma efektivitāti. Micros-Retail programmatūras risinājumi palīdz tirdzniecības darbiniekiem dažādos uzņēmējdarbības procesos, piemēram: pastāvīgo klientu administrēšana, pirkšanas-pārdošanas pasūtījumi, preču sortimenta plānošana un administrēšana, noliktavu administrēšana, kases sistēmu darbs, interneta tirdzniecība, zudumu minimizēšana un prognozēšana, darbaspēka resursu administrēšana un analizēšana.

Micros-Retail programmatūra ir ideāli piemērota izmantošanai lielos, vidējos un mazos uzņēmumos, t.i. tā der gan hipermārketiem, gan arī nelieliem ciema veikaliņiem. Programmatūra ir moderna un inovatīva – ar mobilu funkcionalitāti un uz mākoni balstītu tehnoloģiju. Sistēmas ir adaptētas dažādām vajadzībām, apmierinot arī visaugstākās mazumtirgotāju prasības. Micros-Retail visā pasaulē atzītos risinājumus izmanto, piemēram, The Game Group, Intimissini, Espirit, Spar, u.c.

„Tirgotāji uztāda arvien augstākas prasības tirdzniecības un apkalpošanas programmatūrai“ – norāda BHRS izpilddirektore Katrin Vellesalu „Micros ir paveicis visu, un pat vēl vairāk, lai atbilstu visaugstākajām mazumtirdzniecības jomas prasībām.“ – piebilda Vellesalu. „Micros produkti ir mūsdienīgi un inovatīvi, palīdz uzlabot sistēmas caurskatāmību, redzamību, kā arī kontroli pār visiem procesiem. Vienlaikus tie palīdz samazināt izdevumus, uzlabot klientu apkalpošanu un preču zīmes pozīciju, kā arī palīdz uzņēmuma darboties efektīvāk,“ uzsver Vellesalu.

Vairāk informācijas par BHRS piedāvātajiem programmatūras risinājumiem atradīsiet www.bhrs.info

Micros – Micros ir pasaulē lielākais viesnīcu, restorānu un mazumtirdzniecības programmatūru ražotājs pasaulē, tas ir pārstāvēts 180 valstīs visos 6 kontinentos un uzņēmumā strādā 6 400 darbinieki.

BHRS – Baltic Hospitality and Retail Systems ir starptautisks uzņēmums ar pārstāvniecībām Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Tas piedāvā programmatūras un tehniskā nodrošinājuma risinājumus viesnīcām un restorāniem kopš 1996. gada, un tagad piedāvā tos arī mazumtirdzniecības sektoram. BHRS klientu vidū ir gan pasaules lielākās viesnīcu ķēdes, piemēram, Rezidor Hotel Group, Accor, Fairmont u.c. un Baltijas lielākās viesnīcu ķēdes - Tallink Hotels, Meriton Hotels, Kolonna Hotel Goup u.c., gan arī mazākas viesnīcas, spa centri, muižas, restorāni, kafejnīcas un ātrās ēdināšanas restorāni.


Papildus informācija:
Katrin Vellesalu
Izpilddirektore
Baltic Hospitality and Retail Systems
+372 661 6662
bhrs@bhrs.info
www.bhrs.info