Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

04.11.2013
jurmala-city latvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmala un Latvija tiks prezentētas Zviedrijas veselības un labsajūtas izstādē "Allt For Halsan" ("Viss veselībai")

07. – 10.novembrī Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalīsies Zviedrijas veselības izstādē „Allt for Halsan”, kur popularizēs kūrortārstniecību un atveseļošanu Jūrmalā un citviet Latvijā. Jūrmalas stendā Nr. B03-38 būs arī pieejami materiāli par Latviju, ko nodrošina Tūrisma attīstības valsts aģentūra.

Jūrmalas stenda dalībnieki ir sagatavojuši speciāli šai izstādei materiālus zviedru valodā, kā arī īpašos piedāvājumus atveseļošanas atpūtai Jūrmalā un Air Baltic lidojumiem no Stokholmas uz Rīgu. Lai piesaistītu apmeklētāju interesi, stendā visu laiku notiks akcija „Smaržo un vinnē”, kuras laikā interesentiem būs pareizi jānosaka ēterisko eļļu aromātus, kurus izmanto masāžām. Visas pareizās atbildes piedalīsies izlozē, kurā būs iespējams vinnēt atpūtu kādā no Jūrmalas vai Rīgas viesnīcām.

Ziemeļeiropas valstis ir viens no svarīgākiem tirgiem Jūrmalai, jo kopsummā tūristi no Somijas, Zviedrijas un Norvēģijas veido ap 13% no visiem kūrortpilsētas tūristiem. Bieži vien skandināvi Jūrmalā izmanto SPA un atveseļošanas procedūras, jo viņus piesaista to kvalitāte un cena.

Pēdējos gados Jūrmala aktīvi popularizē kūrortpilsētu un tās veselības tūrisma piedāvājumu ne tikai tūrisma izstādēs, bet arī specializētajos veselības gadatirgos, uzsverot tieši kūrortārstniecības un Spa piedāvājumus.

Zviedrija ir svarīgs tūrisma tirgus Jūrmalai – ik gadu Jūrmalā pavada 2-3 dienas ap 3 000 zviedru tūristu. Lai piesaistītu tūristus šogad Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar tūrisma uzņēmējiem un Tūrisma attīstības valsts aģentūru īsteno vairākas mārketinga aktivitātes: uzņem žurnālistus un tūrisma operatorus, kā arī piedalās četrās tūrisma izstādēs Zviedrijā. Latvijā kopumā Zviedrija ir trešais nozīmīgākais tirgus tūristu skaita ziņā un otrajā vietā tūristu tēriņu ziņā – vidēji viens zviedru tūrists tērē Latvijā 77 latus diennaktī. 70% Zviedrijas tūristu ceļojuma mērķis Latvijā ir „atpūta”, kas nozīmē ka tūristi lielākoties izmanto naktsmītņu pakalpojumus, nekā tie tūristi, kas brauc ar mērķi apmeklēt draugus vai radus (CSP dati par 2012.gadu).

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē „ALLT FOR HALSAN 2013" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana - ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs" īstenošanu.

eiro_projekts

30.10.2013

Ar Latvijas nacionālo stendu – uz vienu no nozīmīgākajām tūrisma izstādēm – "WTM" Londonā

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) arī šogad organizē valsts nacionālo stendu gadskārtējā starptautiskajā nozares izstādē „World Travel Market” Londonā, kas ir viens no nozīmīgākajiem sarīkojumiem tūrisma profesionāļu vidū visā pasaulē.

Izstāde „World Travel Market” jeb „WTM” šogad notiks no 4. līdz 7. novembrim, simboliski pabeidzot kārtējo starptautisko izstāžu gadu Eiropā.

Latvijas nacionālajā stendā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu piedalīsies kopumā 15 dalībnieki. Tie ir: nodibinājums „Rīgas tūrisma attīstības birojs”, Siguldas novada dome, Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija, Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs”, biedrība „Kurzemes tūrisma asociācija”, SIA „Travel In”, FTB Latvia – A/S Estravel filiāle Latvijā, SIA „Milagro Travel”, SIA „Baltic Incentive Travel”, SIA „SEMARAH Hotel Management”, SIA „TAS Baltics”, SIA „Latvia Tours”, VSIA „Latvijas Koncerti”, „Baltijas ceļojumu grupa” un SIA „Poētika”.Stenda laukums būs 47,50 kvadrātmetru liels.

TAVA tūrisma tirgus speciāliste Marta Tomase uzsver: „Starptautiskā tūrisma izstāde „WTM” paver plašas iespējas popularizēt Latvijas tūrisma produktus un pakalpojumus starptautiskā līmenī, dibināt jaunus biznesa kontaktus un stiprināt darījumu attiecības jau ar esošajiem biznesa partneriem.”

Pēc Marta Tomases vārdiem, „WTM” ir sarīkojums profesionāļiem, nevis plašai sabiedrībai, tāpēc stendā galvenais uzsvars tiks likts uz darbu un izklaidējošu spēļu vai atrakciju nebūs.

Tāpat kā citus gadus, arī šogad paralēli darbam „WTM” izstāžu stendos norisināsies dažādi nozares sarīkojumi - kontaktbirža izstādes dalībniekiem un citi pasākumi, kuru uzmanības centrā būs specializēti ceļojumu veidi, piemēram, luksusa tūrisma braucieni („A Taste of ILTM at WTM”). Ar lielu interesi tiek gaidīts arī tūrisma tehnoloģiju šovs (“The Travel Tech Show at WTM”), kurā būs iespējams uzzināt vairāk ne tikai par dažādām tehnoloģijām, kas jau ir kļuvušas par tūrisma sastāvdaļu, bet arī par tām, kuras vēl tikai iezīmē nākotnes tendences.

Izstādes pēdējā dienā, 7. novembrī, paralēli darbam izstādē mūsu valsts vēstniecības telpās Londonā norisināsies seminārs, kuru organizē Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija, Lielbritānijas tirdzniecības kamera Latvijā un TAVA. Sarīkojums būs veltīts diviem galvenajiem jautājumiem – darījumu tūrisma iespējām mūsu valstī un plāniem un iecerēm, kas saistās ar Rīgu – Eiropas kultūras galvaspilsētu nākamajā gadā.

Uz semināru tiek aicināti britu tūrisma operatori, kas nodarbojas ar lietišķo tūrisma braucienu un starptautisko konferenču rīkošanu.

„WTM” ir starptautisks sarīkojums tūrisma pirkšanas un pārdošanas profesionāļiem, kurā ir pārstāvēts viss tūrisma nozarē strādājošo speciālistu spektrs – tūrisma operatori un aģentūras, aviosabiedrības, kruīza kuģu pārstāvniecības, viesnīcas un restorāni, luksusa tūrismā strādājošie, tūrisma tehnoloģiju speciālisti, ceļojumu interneta pakalpojumu sniedzēji u. c.

Izstāde vienmēr pelna lielu uzmanību no mediju puses, kas ar īpašu interesi gaida brīdi, kad tiek publiskots ziņojums par pasaules tūrisma tendencēm. Prakse rāda, ka „WTM” sadarbībā ar „Euromonitor International” veic pētījumus, kas gadu no gada objektīvi modelē nākotnes ainu. Tā bijis arī pērn, 2012. gadā, kad tika pareģota īpaša tūristu ekspansija Eiropā no Brazīlijas, Krievijas, Indijas un Ķīnas. Dati rāda, ka šogad no šīm valstīm tiek piedzīvots patiešām neticami liels tūristu skaita pieaugums. Citstarp, pētnieki uzsvēra, ka sevi spilgti pieteicis tūrisms, kas palīdz cilvēkiem atbrīvoties no cipartehnoloģiju apsēstības. Arī šī tendence bijusi prognozēta pareizi.

Pērn izstādi Londonā apmeklēja vairāk nekā 28 000 tūrisma profesionāļu no visas pasaules, bet žurnālistu skaits pārsniedza trīs tūkstošus.

Sagatavojusi Inta Briede, TAVA (www.tava.gov.lv; www.latvia.travel) sabiedrisko attiecību speciāliste, tel. 67358152; inta.briede@latvia.travel

 

 

eiro_projekts

23.10.2013
jurmala-city latvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmala šonedēļ prezentēs veselības piedāvājumus un atpūtu rudenī un ziemā Somijas veselības izstādē "Terveys 2013"

No 11. līdz 13. oktobrim Jūrmala kopā ar kūrortviesnīcu „Hotel Jūrmala Spa” un biedrību „Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija” trešo reizi ar savu stendu piedalīsies Skandināvijas valstīs lielākajā veselības izstādē „Terveys” Somijā. Tā ir viena no nozīmīgākajām veselības izstādēm, kas pulcē lielu veselības nozares, tūrisma profesionāļu un potenciālo Jūrmalas apmeklētāju skaitu rudens un ziemas sezonā.

Izstādes apmeklētājiem būs iespēja saņemt Jūrmalas brošūru somu valodā, informāciju par spa, kūrorta ārstniecības un atveseļošanās procedūrām Jūrmalā, iepazīstot Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centru, kūrortviesnīcu un viesnīcu programmas veselības uzlabošanā un atjaunošanā, un dažādas skaistumkopšanas programmas labsajūtas uzlabošanai, īpašajiem piedāvājumiem rudens un ziemas sezonai, kā arī Jaungada un Ziemassvētku programmas Jūrmalā un Latvijā. Izstādi „Terveys 2012” 2012. gadā apmeklēja 42 397 apmeklētāju.

Somija ir ļoti nozīmīgs tūrisma tirgus, jo katru gadu vidēji 4 % no tūristiem Jūrmalā ir viesi no šīs valsts. Viņi brauc atpūsties un izmantot veselības kūres. Pēc tūristu ģeogrāfiskā sadalījuma Somijas viesu skaits ieņem 6. vietu. Jāatzīmē, ka somu tūristus piesaista daudzveidīgais Jūrmalas kūrortviesnīcu spa piedāvājums.

Jūrmala ik gadu veic plašas mārketinga aktivitātes Somijas tirgū. Šogad Jūrmala jau 11. reizi piedalījās starptautiskajā tūrisma gadatirgū Somijā „Matka”, gada laikā tika organizēts darba seminārs, uzņemti tūrisma operatori un organizētas žurnālistu vizītes.

Jūrmalas pilsētas dome piedalās tūrisma izstādē saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un LIAA noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projektu Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”, no Eiropas Reģionālās attīstības fonda tiek segti attiecināmie izdevumi 50% apmērā. Projekts tiek īstenots apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”. Šajā projekta aktivitātē piedalās arī kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” un biedrība „Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija”.

Reinholds Pelše,
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs
Tālrunis: 67093818
E-pasts: prese@jpd.gov.lv

 

 

eiro_projekts

09.10.2013
jurmala-city

Jūrmala piedalās starptautiskajā tūrisma izstādē
„Senior 2013”

No 15. Līdz 17. oktobrim Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā Jūrmala jau otro gadu pēc kārtas ar savu stendu piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē „Senior 2013”.

„Senior” ir Zviedrijas lielākā tūrisma izstāde, kas pulcē un apvieno aktīvos Zviedrijas seniorus, kuri izstādi apmeklē ar mērķi atklāt jaunus galamērķus to izzināšanai, veselības uzlabošanai un laika pavadīšanai ārpus savas dzimtenes.

Kopā ar Jūrmalu stendā piedalīsies Jūrmalas kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Tāpat stendā varēs apskatīt arī citus materiālus par Latviju, ko nodrošinās Tūrisma attīstības valsts aģentūra un lidsabiedrība „airBaltic”.

Jūrmala šajā izstādē ar savu stendu piedalās jau otro gadu pēc kārtas un  stenda apmeklētājiem piedāvās ceļvedi pa Jūrmalu zviedru valodā, kā arī Jūrmalas tūrisma uzņēmēju sagatavotos īpašos piedāvājumus par pievilcīgām cenām. Šogad izstādes apmeklētāji Jūrmalas stendā tiks aicināti piedalīties loterijā, kur būs jānosaka ēterisko eļļu aromāts, jāaizpilda aptaujas anketa un tādējādi būs iespēja piedalīties balvu izlozē. Par balvām parūpēsies Jūrmala, lidsabiedrība „airBaltic”, „Hotel Jūrmala Spa”, Tūrisma attīstības valsts aģentūra un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija.

Zviedrijas tirgus ir viens no Jūrmalas mērķa tirgiem, kurā tiek organizēta virkne mārketinga pasākumu – izstādes, darba semināri, organizētas tūrisma operatoru un žurnālistu vizītes. Šā gada oktobra beigās Stokholmas tirdzniecības centrā „Gallerian” tiks prezentēts Jūrmalas stends ar īpašiem veselības piedāvājumiem, akcijām, savukārt novembrī Jūrmala ar savu stendu piedalīsies Zviedrijas veselības izstādē „Allt for Halsan”.

Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” un  Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalās tūrisma izstādē saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un LIAA noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projektu Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”, no Eiropas Reģionālās attīstības fonda tiek segti attiecināmie izdevumi 50% apmērā. Projekts tiek īstenota apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”.

Reinholds Pelše,
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs
Tālrunis: 67093818
E-pasts: prese@jpd.gov.lv

 

 

eiro_projekts

Jūrmala piedalās starptautiskajā tūrisma izstādē

„Senior 2013”

 

No 15. Līdz 17. oktobrim Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā Jūrmala jau otro gadu pēc kārtas ar savu stendu piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē „Senior 2013”.

 

„Senior” ir Zviedrijas lielākā tūrisma izstāde, kas pulcē un apvieno aktīvos Zviedrijas seniorus, kuri izstādi apmeklē ar mērķi atklāt jaunus galamērķus to izzināšanai, veselības uzlabošanai un laika pavadīšanai ārpus savas dzimtenes.

 

Kopā ar Jūrmalu stendā piedalīsies Jūrmalas kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Tāpat stendā varēs apskatīt arī citus materiālus par Latviju, ko nodrošinās Tūrisma attīstības valsts aģentūra un lidsabiedrība „airBaltic”.

 

Jūrmala šajā izstādē ar savu stendu piedalās jau otro gadu pēc kārtas unstenda apmeklētājiem piedāvās ceļvedi pa Jūrmalu zviedru valodā, kā arī Jūrmalas tūrisma uzņēmēju sagatavotos īpašos piedāvājumus par pievilcīgām cenām. Šogad izstādes apmeklētāji Jūrmalas stendā tiks aicināti piedalīties loterijā, kur būs jānosaka ēterisko eļļu aromāts, jāaizpilda aptaujas anketa un tādējādi būs iespēja piedalīties balvu izlozē. Par balvām parūpēsies Jūrmala, lidsabiedrība „airBaltic”, „Hotel Jūrmala Spa”, Tūrisma attīstības valsts aģentūra un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija.

 

Zviedrijas tirgus ir viens no Jūrmalas mērķa tirgiem, kurā tiek organizēta virkne mārketinga pasākumu – izstādes, darba semināri, organizētas tūrisma operatoru un žurnālistu vizītes. Šā gada oktobra beigās Stokholmas tirdzniecības centrā „Gallerian” tiks prezentēts Jūrmalas stends ar īpašiem veselības piedāvājumiem, akcijām, savukārt novembrī Jūrmala ar savu stendu piedalīsies Zviedrijas veselības izstādē „Allt for Halsan”.

 

Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca „Hotel Jūrmala Spa” unLatvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalās tūrisma izstādē saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un LIAA noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projektu Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs”, no Eiropas Reģionālās attīstības fonda tiek segti attiecināmie izdevumi 50% apmērā. Projekts tiek īstenota apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”.

09.10.2013

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē - gadatirgū "INWETEX2013"

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, 2013. gada 10. – 12. oktobrī piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū „INWETEX2011”, Sanktpēterburgā (Krievija).

2013.gada 10. – 12.oktobrī, Krievijas otrajā nozīmīgākajā pilsētā – Sanktpēterburgā notiks viena no Krievijā nozīmīgākajām tūrisma izstādēm – gadatirgiem "INWETEX 2013".

Izstādē "INWETEX 2013", Krievijas Tūrisma industrijas savienības organizētajā Latvijas stendā, piedalīsies arī Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija /LVRA/.

LVRA izstādē pārstāvēs kopā ar viesnīcu „Radisson Blu Hotel Daugava”****.

Latvijas stendā strādās arī – Jūrmalas pilsēta, viesnīca "Hotel Jūrmala Spa"****, tūrisma aģentūras "Averoja", „Bulta Tūrs”, „Laimtūre" un citi Latvijas tūrisma nozares pārstāvji.

Kā liecina statistikas dati, joprojām Latvijā iebraukušo Krievijas tūristu skaits palielinās, tāpēc īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcu un ēdināšanas uzņēmumu piedāvājumu.

Izstāde "INWETEX 2011" ir ienākošā un izejošā tūrisma izstāde pārstāvjiem,  galvenokārt,  no Neatkarīgo Valstu savienības, Baltijas valstīm un Austrumeiropas un Skandināvijas.

Izstādes dalībnieka profils – aviokompānijas, tūrisma operatori, tūrisma aģentūras, tūrisma pārvaldes un asociācijas, spa un kūrortviesnīcas, kruīzu un prāmju kompānijas, mītnes, īpašu brīvdienu, tehnoloģiju un telekomunikācijas, rezervācijas sistēmas, tūrisma atrakcijas, pasākumu organizatori, masu mediji.

Apmeklētāja profils – darījumu tūrisma aģenti, konferenču organizatori, grupu ceļojumu organizatori, mītņu pārstāvji, tūrisma aģenti, sporta tūrisma organizatori, tūrisma operatori.

Ikgadējo izstādi "INWETEX 2013" apmeklēja vairāk kā 10 000 profesionālie apmeklētāji.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē „INWETEX 2013” iespējama pateicoties ES aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana  - ārējais mārketings” finansējuma saņemšanai. Finansējuma saņēmējs - LVRA 2013.gada 14. maijā noslēdza līgumu Nr. L-ĀTA-13-1458 par projekta "LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos 2013.gadā" īstenošanu, kura ietvaros LVRA saņem 50 % līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.

 

 

eiro_projekts