Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

04.04.2013
jurmala-cityjurmal_platvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmalas kūrortpilsēta piedalās tūrisma gadatirgū "Atpūta 2013" Baltkrievijā

No 10. līdz 13. aprīlim Jūrmala piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē „Atpūta 2013” („Otdih 2013”), kas norisināsies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā.

Starptautiskajā tūrisma izstādē „Atpūta 2013” Jūrmalas pilsēta tiks pārstāvēta ar atsevišķu stendu „Latvija. Jūrmala”, kurā apmeklētājus ar atpūtas iespējām iepazīstinās pārstāvji no Jūrmalas Tūrisma informācijas centra, Jūrmalas kūrortviesnīcās „Pegasa pils SPA”, Latvijas tūrisma aģentūras „Averoja” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas.

Izstādes laikā apmeklētājiem Jūrmalu prezentēs kā pievilcīgu atvaļinājuma, atpūtas un atveseļošanās vietu Baltijas jūras krastā ar daudzveidīgām kūrortārstniecības procedūrām, plašu sporta un kultūras pasākumu vietu. Izstādes laikā apmeklētājiem būs iespēja saņemt informatīvus materiālus par Jūrmalu un Rīgu, kā arī iepazīties ar tūrisma uzņēmēju piedāvājumiem. Ar atsevišķu stendu izstādē piedalīsies Jūrmalas sanatorija „Belorusija”, kura piedāvā plašas atpūtas un ārstniecības iespējas.

Baltkrievija Jūrmalai ir nozīmīga tūrisma tirgus daļa, jo no šīs valsts kūrortpilsētā regulāri ierodas 4–5% no kopējā tūristu skaita. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem vidēji ik gadu Jūrmalas naktsmītnēs atpūšas vismaz 4 000 tūristu no Baltkrievijas, kuri aktīvi izmanto kūrortārstniecības pakalpojumus un uzturas pilsētā vidēji 15 dienas.

Lai popularizētu atpūtas iespējas Jūrmalā, pilsēta ik gadu īsteno virkni mārketinga aktivitāšu sadarbībā ar LR vēstniecību Minskā, Baltkrievijas vēstniecību Latvijā, Jūrmalas tūrisma informācijas pārstāvniecību Minskā – tūrisma aģentūru „Latinserviss”, Jūrmalas tūrisma uzņēmējiem, lidsabiedrību „AIR Baltic” un citiem sadarbības partneriem.

Šogad 28. februārī Minskas atveseļošanas centrā „EVO” notika gardēžu vakars, kur savu kulinārijas mākslu un prasmi demonstrēja Jūrmalas restorāna „36.līnija” šefpavārs Lauris Aleksejevs. Pasākumu rīkoja Baltkrievijas dzīvesstila žurnāla „La Dolce Vita” izdevējs, kas uz pasākumu bija aicinājis prominentas personas. Vakara gaitā viesiem bija iespēja degustēt Jūrmalas pavāra kulinārijas šedevrus un apskatīt Jūrmalas fotokluba „Aspazija” sagatavoto izstādi par Jūrmalu, kā arī iepazīties ar atpūtas iespējām Jūrmalā. Savukārt 12.–14. martā Jūrmalu apmeklēja Baltkrievijas žurnālisti.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē „OTDIH 2013” finansē no Eiropas Savienības aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings” līdzekļiem, saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs” īstenošanu.

 

 

eiro_projekts

Kontaktinformācija: tālr. 67093872, e-pasts: prese@jpd.gov.lv

27.03.2013

Ar Latvijas nacionālā stenda organizēšanu "MITT" Krievijā un "TUR" Zviedrijā sekmīgi pabeigta pavasara tūrisma izstāžu sezona

 

Gandrīz vienlaikus Maskavā un Zviedrijas pilsētā Gēteborgā pagājušajā nedēļā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) organizēja nacionālo stendu, dodot iespēju piedalīties lielam mūsu valsts pārstāvju skaitam.

Starptautisko izstādi „MITT 2013” ievadīja seminārs un lietišķas tikšanās Latvijas vēstniecībā Maskavā dienu pirms izstādes oficiālās atklāšanas, kas, pēc TAVA tūrisma tirgus speciālistes Anitas Priedītes vārdiem, noritēja aktīvi un guva atzinību. Izstādē „TUR 2013” Gēteborgā īpaši vērtīgs TAVA tūrisma tirgus speciālistes Martas Tomases skatījumā bija sarīkojums „TUR Connect” dienu pirms izstādes atklāšanas, kura laikā Latvijas puses dalībnieki tikās ar potenciālajiem darījumu partneriem īsās sarunās, noskaidrojot, vai ir pamats nākamajās dienās turpināt izvērstas sarunas.

Rezumējot Latvijas piedalīšanos abās izstādēs, TAVA speciālistes ar darbu tajās kopumā ir apmierinātas – stends bijis pārliecinošs, tūrisma sauklis „Latvia. Best Enjoyed Slowly” (Izbaudi Latviju nesteidzoties!) atbilst laika garam un tie stenda dalībnieki, kas bija sagatavojušies risināt darījumu sarunas, to veiksmīgi darīja.

Marta Tomase stāsta: „Izstādē „TUR” Gēteborgā zviedri, kas apmeklēja mūsu stendu, atzina, ka tas ir pievilcīgs. Par stendu dzirdējām daudz atzinīgu vārdu gan no savējiem, gan viesiem. Taču izstādē bija arī tādi stendi, kur par izskatu nebija daudz domāts, toties tur notika dažādas aktivitātes, piemēram, uzstājās dejotāji. Viņi piesaistīja uzmanību tādā veidā.”

Anita Priedīte: „Maskavā mēs bijām Eiropas hallē, kur nebija zelta un citu spožumu, kādi valdīja Austrumvalstu hallēs. Mums pretim atradās askētisks Itālijas stends, uz kura fona mūsējais izskatījās ļoti darbīgs un zaļš.

Maskavas izstāde nav tā vieta, kur stendā nepieciešamas aktivitātes. Visbiežāk formāts bija tieši tāds, kāds ir mums, ar promo meitenēm, kas iet un kaut ko dala. Vismaz Eiropas hallē lielu aktivitāšu stendos nebija.”

TAVA speciālistu skatījumā - mazāka atdeve tika sagaidīta tā sauktajās patērētāju dienās, kad apmeklētāju bija samērā maz.

Anita Priedīte: „Maskavas izstāde nenoliedzami ir biznesa izstāde, kaut gan tiek gaidīti arī potenciālie tūristi. Šogad, tāpat kā pērn, apmeklētājiem bija dota iespēja apmeklēt izstādi pat bez maksas. Vajadzēja tikai piereģistrēties izstādes mājaslapā un ieeja tad bija par brīvu. Tomēr apmeklētāju bija maz, un brīžiem šķita, ka tie ir teju vai bezpajumtnieki, kas nez kādā ceļā tikuši pie ielūgumiem un atnākuši uz izstādi, lai savāktu bezmaksas pildspalvas un maisiņus. Tādas darījumu izstādes kā „MITT” Maskavā un arī „ITB” Berlīnē, manuprāt, apmeklētājiem nešķiet saistošas.”

Izskaidrojumus, kāpēc apmeklētāju izstādēs šogad bija mazāk nekā iepriekš, var meklēt dažādus. Viens no argumentiem Maskavā ir ļoti bagātais sarīkojumu piedāvājums, piemēram, tikai pāris dienu pirms „MITT” Maskavā notika ne mazāk vērienīgā starptautiskā tūrisma izstāde „Inturmarket”.

Arī Gēteborgā profesionāļu dienās Latvijas stendā valdīja rosība, taču tad, kad tika gaidīta plaša publika, tās bija samērā maz. Vieni apmeklētāji bija tādi, kas jau zināja konkrēti, kur viņi vēlas doties Latvijā, kad viņi to darīs un kā. Otra daļa zviedru uzturējās izstādē, lai izklaidētos.

TAVA speciālisti uzskata, ka pienācis laiks izanalizēt līdzšinējo izstāžu pieredzi un pārskatīt sarakstu, kurās no tām piedalīties turpmāk.

Anita Priedīte: „Viena no atziņām, kura izkristalizējās pēc sarunām stendā, ir tā, ka no racionālā viedokļa komersantiem labāk būtu izstādei veltīt tikai divas dienas. Pirmajā dienā viņi apmeklētu darba semināru un kontaktbiržu, bet otrajā dienā iepazītos ar izstādi. Jau šobrīd ir tā, ka firmu pārstāvji stendā ir profesionāļu dienā, bet patērētāju dienās pie viņiem paredzētajiem galdiņiem valda neomulīgs klusums.”

Tuvākajā laikā TAVA mājaslapā tiks izsludināta aptauja, aicinot nozarē strādājošos atbildēt uz jautājumiem par turpmākajām izstādēm. Aptaujā  noskaidros, piemēram, vai viņi ir gatavi ar kādu savu finansējuma daļu piedalīties patērētāju izstādēs, kuri ir tie gadījumi, kad pietiktu ar darbsemināra un kontaktbiržas apmeklējumu, kādās izstādēs viņi piedalīsies reģionālajos stendos un šā iemesla dēļ nacionālais stends nemaz nebūtu jāorganizē.

Domājot par turpmāko piedalīšanos izstādēs, uzmanības vērts ir arī jautājums par līdzi ņemamajiem poligrāfijas izdevumiem. Arī šogad, tāpat kā citus gadus, Latvijas nacionālajā stendā Maskavā un Gēteborgā tika piedāvātas dažādas tūrisma brošūras un kartes. TAVA speciālisti ir pārliecināti, ka internets mazina vajadzību pēc poligrāfijas izdevumiem. Stendā bieži bijuši gadījumi gan Maskavā, gan Gēteborgā, ka apmeklētāji izšķirsta bukletu vai brošūru, pajautā, vai to pašu var izlasīt internetā, un drukātos materiālus sev līdzi tikpat kā neņem. Zviedrijā no drukātajiem izdevumiem vislielāko ievērību izpelnījās Baltijas tūrisma kartes, un tas tikai apliecināja, ka pat teritoriāli tuvo zviedru skatījumā esam ļoti mazs galamērķis un viņi raugās uz Baltiju kopumā.

Izstāde „MITT” Maskavā notika 20. reizi, un tā ilga četras dienas no 20. – 23. martam. TAVA organizētajā nacionālajā stendā „MITT” piedalījās 23 pašvaldības un komersanti: „Rīgas tūrisma attīstības birojs”, Jūrmalas pilsētas dome, Siguldas novada dome, Jelgavas pilsētas pašvaldības iestāde „Jelgavas reģionālais tūrisma centrs”, biedrība „Kurzemes tūrisma asociācija”, Latvijas Lauku tūrisma asociācija „Lauku ceļotājs”, SIA „TAS Baltics”, SIA „LAIMTŪRE”, SIA „Hotel Jūrmala SPA”, SIA „Nikos Travel”, SIA „RIXTRAVEL COMPANY”, SIA „Meeting Tour Travel & SPA Consultants”, SIA „BBH Investments”, SIA „Averoja”, SIA „Smile Line”, SIA „Medicīnas tūrisma centrs”, SIA „Latvia Tours”, SIA „Baltijas Ceļojumu grupa”, SIA „Rīgas Tūrisma aģentūra”, SIA Latvijas-Vācijas kopuzņēmums „REHO”, VSIA „Latvijas Koncerti” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija.

Starptautiskā tūrisma izstāde “TUR 2013” Zviedrijas pilsētā Gēteborgā notika no 21. – 24. martam. Tajā piedalījās 16 pašvaldības un komersanti: Rīgas tūrisma attīstības birojs, Jūrmalas pilsētas dome, Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūra, Jelgavas reģionālais tūrisma centrs, biedrība „Kurzemes tūrisma asociācija”, Siguldas novada dome, Līvānu novada dome, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, SIA „TAS Baltics”, SIA „VIA HANSA TOURS”, SIA „Hotel Jūrmala SPA”, SIA „Travel In”, SIA „BBH Investments”, SIA „Baltijas Ceļojumu grupa”, SIA „Panbaltica Latvija” un  SIA„Smile Line”.

Izstādi „TUR” apmeklēja 32700 interesentu, par „MITT” datu vēl nav.

Latvijas nacionālais stends Maskavā un Gēteborgā tika organizēts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.       

Sagatavojusi Inta Briede, TAVA (www.tava.gov.lv; www.latvia.travel) sabiedrisko attiecību speciāliste, tel. 67358152; inta.briede@latvia.travel

20.03.2013

Latvijas nacionālais stends – izstādē "TUR 2013" Zviedrijā.

 

Jau rīt, 21. martā, durvis vērs starptautiskā tūrisma izstāde “TUR 2013” Zviedrijas pilsētā Gēteborgā, kur Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) tradicionāli pabeidz pavasara izstāžu sezonu.

Izstāde Gēteborgā ir viens no svarīgākajiem gadskārtējiem nozares sarīkojumiem ziemeļvalstīs. TAVA organizētajā Latvijas nacionālajā stendā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu šogad piedalīsies 16 pašvaldības un komersanti: Rīgas tūrisma attīstības birojs, Jūrmalas pilsētas dome, Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūra, Jelgavas reģionālais tūrisma centrs, biedrība „Kurzemes tūrisma asociācija”, Siguldas novada dome, Līvānu novada dome, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, SIA „TAS Baltics”, SIA „VIA HANSA TOURS”, SIA „Hotel Jūrmala SPA”, SIA „Travel In”, SIA „BBH Investments”, SIA „Baltijas Ceļojumu grupa”, SIA „Panbaltica Latvija” un  SIA„Smile Line”.

Tāpat kā citus gadus, arī šoreiz zviedru un citu ziemeļvalstu tūrisma profesionāļus un interesentus iepriecinās gaumīgais, pavasarīgi zaļajās krāsās ieturētais Latvijas nacionālais stends ar mūsu tūrisma devīzi „Latvia. Best Enjoyed Slowly” (Izbaudi Latviju nesteidzoties!).

Interesentiem izdalīšanai TAVA sagatavojusi vairākus izdevumus zviedru valodā – Latvijas, Rīgas un apkārtnes tūrisma kartes, Rīgas un tās apkārtnes tūrisma maršrutu brošūras, Latvijas 10 populārāko tūrisma galamērķu un veselības tūrisma brošūras. Poligrāfijas izdevumus zviedru valodā papildina arī kartes un brošūras angļu valodā.

Gēteborgā, tāpat kā citās starptautiskajās izstādēs šajā gadā, interesenti tiks aicināti uzspēlēt jauno videospēli, kuras uzvarētāji iegūs vērtīgu balvu – vairāku dienu ceļojumu uz Latviju.

Viena no raksturīgām Gēteborgas izstādes iezīmēm ir sarīkojums „TUR Connect””, kas notiek dienu pirms izstādes oficiālās atvēršanas. Arī šogad – jau šajā pievakarē, 20. martā, apmēram trīs stundas risināsies darījumu tikšanās „TUR Connect”, kur aktīvi iesaistīsies arī Latvijas pārstāvji. No Latvijas puses sarunas risinās TAVA speciālisti, Gaujas Nacionālais parks, „Baltic Travel Group” u. c. Tikšanās plānotas ļoti īsas, jo to mērķis ir apzināt potenciālos darījumu partnerus, ar kuriem izvērstas sarunas varēs risināt izstādes laikā.    

Zviedrija ir viens no sešiem augsti prioritārajiem Latvijas ārvalstu tūrisma tirgiem. 2012. gadā mūsu valsti apmeklēja vairāk nekā 50 tūkstoši zviedru, bet viņu nakšņojumu skaits pārsniedza 102 tūkstošus.

Salīdzinājumā ar citu ārvalstu tūristiem, pēc 2012. gadā TAVA veiktās ārvalstu tūristu aptaujas datiem, zviedriem raksturīgi tas, ka viņu vidū vairāk ir tūristu, kas Latviju apmeklēja pirmo reizi, un vairāk arī to, kuri ir vecumā starp 46 un 59 gadiem. Biežāk nekā citu ārvalstu tūristi zviedri izvēlējās Latviju par vienīgo tūrisma galamērķi un šeit pavadīja atvaļinājumu. Savu materiālo stāvokli mītnes zemē zviedri novērtēja virs vidējā līmeņa vai kā augstu. Mūsu valstī viņi tērēja apmēram 100 latu dienā. Vairāk nekā puse (68%) zviedru tūristu Latvijā bija ieradušies ar prāmi, bet katrs ceturtais - ar lidmašīnu. Vairāk nekā divas trešdaļas aptaujāto zviedru tūristu visu ceļojuma laiku pavadīja (nakšņoja) tikai Rīgā.

Gandrīz puse (49%) aptaujāto zviedru tūristu atzina, ka iegūtais iespaids par Latviju ir labāks, nekā bija cerēts pirms ceļojuma (47% iespaids par Latviju bija atbilstošs gaidītajam).

Starptautiskajā izstādē „TUR” 2012. gadā bija 703 dalībnieki no 79 valstīm. Kopējais apmeklētāju skaits pārsniedza 36 tūkstošus, bet apmēram 13 tūkstoši no tiem bija nozares profesionāļi.

Sagatavojusi Inta Briede, TAVA (www.tava.gov.lv; www.latvia.travel) sabiedrisko attiecību speciāliste, tel. 67358152; inta.briede@latvia.travel

18.03.2013

Uz izstādi "MITT 2013" Maskavā – no Latvijas vairāk dalībnieku nekā citkārt.

 

Jau rīt, 19. martā, Latvijas pusei sāksies darbs izstādē „MITT 2013”, kaut gan pati izstāde tiks atvērta 20. martā un ilgs četras dienas līdz 23. martam.

Nu jau tā ir tradīcija, ka Latvijas vēstniecības telpās Maskavā dienu pirms izstādes sākuma tiek rīkots lietišķs pasākums, kura mērķis ir dibināt kontaktus un veicināt darījumu tikšanās izstādes laikā.

Šogad no Krievijas puses sarīkojumā vēstniecībā piedalīsies vairāk nekā 70 tūrisma operatoru pārstāvju, bet no Latvijas pieteikušies to apmeklēt apmēram 80 cilvēku. Dienas kārtību veidos trīs daļas – prezentācijas par Latvijas tūrisma piedāvājumu un aktualitātēm, lietišķas sarunas un tikšanās ar žurnālistiem, bet vakara izskaņā paredzēta neoficiāla saviesīga domu apmaiņa pie bufetes galda ar Latvijas cienastu.

Ar Latvijas tūrisma piedāvājumu klātesošos iepazīstinās Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs. No mūsu valsts puses uzstāsies arī Rīgas tūrisma attīstības biroja valdes loceklis Maksims Tolstojs, Jūrmalas pilsētas domes tūrisma nodaļas vadītāja Gunta Ušpele, nacionālās lidsabiedrības „airBaltic” pārstāve Svetlana Maļuka un citi nozares profesionāļi.

Izstāde „MITT” Maskavā notiks 20. reizi. Šo gadu laikā tā izaugusi par nozīmīgu tūrisma sarīkojumu, kurā dalībnieku skaits nu jau pārsniedz 3000. Pērn „MITT” apmeklētāju skaits bija vairāk nekā 90 tūkstoši, no tiem 75 % - nozares profesionāļi.

TAVA organizētajā nacionālajā stendā šogad piedalīsies 23 pašvaldības un komersanti: „Rīgas tūrisma attīstības birojs”, Jūrmalas pilsētas dome, Siguldas novada dome, Jelgavas pilsētas pašvaldības iestāde „Jelgavas reģionālais tūrisma centrs”, biedrība „Kurzemes tūrisma asociācija”, Latvijas Lauku tūrisma asociācija „Lauku ceļotājs”, SIA „TAS Baltics”, SIA „LAIMTŪRE”, SIA „Hotel Jūrmala SPA”, SIA „Nikos Travel”, SIA „RIXTRAVEL COMPANY”, SIA „Meeting Tour Travel & SPA Consultants”, SIA „BBH Investments”, SIA „Averoja”, SIA „Smile Line”, SIA „Medicīnas tūrisma centrs”, SIA „Latvia Tours”, SIA „Baltijas Ceļojumu grupa”, SIA „Rīgas Tūrisma aģentūra”, SIA Latvijas-Vācijas kopuzņēmums „REHO”, VSIA „Latvijas Koncerti” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Tik liels dalībnieku skaits šogad nav bijis nevienā citā starptautiskajā tūrisma izstādē, kur piedalās Latvija.

Nacionālajā stendā viesiem tiks piedāvāti dažādi TAVA izdevumi, tostarp - tādi jaunumi kā ģimenes karte un maršrutu brošūra krievu valodā. Viesus aicinās iesaistīties videospēlē, kuras uzvarētāji tiks pie lieliskām balvām.

Galvenā mērķauditorija, uz ko būs vērsts Latvijas tūrisma piedāvājums, ir ģimenes ar bērniem. Bagāts un daudzveidīgs ir arī medicīnas un veselības tūrisma piedāvājums u. c.    

Krievija ir viens no sešiem augsti prioritārajiem Latvijas tūrisma mērķa tirgiem. Pēdējos gados tūristu skaits no Krievijas strauji aug. Salīdzinājumā ar 2011.gadu krievu tūristu skaits 2012. gadā palielinājās par 33%.  

Latvijas nacionālais stends tiek organizēts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.       

Sagatavojusi Inta Briede, TAVA (www.tava.gov.lv; www.latvia.travel) sabiedrisko attiecību speciāliste, tel. 67358152; inta.briede@latvia.travel

14.03.2014

SHARE RĪGA īsfilma par Rīgu iegūst 3.vietas godalgu starptautiskajā tūrisma izstādē
ITB Berlin 2013


Vides filmu studijas
un Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) kopīgi veidotā īsfilma “SHARE RĪGA” ieguvusi godpilno trešo vietu kategorijā “Pilsētas tūrisms” 12. starptautiskajā tūrisma filmu un multimediju konkursā “The Golden Citygate”, kas norisinājās starptautiskās tūrisma izstādes ITB Berlin 2013 ietvaros. Pavisam konkursam 10 kategorijās tika iesniegti 100 materiāli no 37 valstīm.

Kategorijā “Pilsētas tūrisms” 1.vietu ieguva Vācijas filma „Oberhauzenen” (Imagefilm Oberhausen), 2.vietu dalīja Zviedrijas filma „Gleznainā Stokholma” (Glorius Stockholm) un Vācijas filma „Drēzdene – lielā opera” (Dresden-ganz große Oper), 3. vietu „SHARE RĪGA” dala ar Īrijas filmu “Tiekamies Dublinā” (Meet in Dublin). Filmu “SHARE RĪGA” dalībai konkursā “The Golden Citygate” iesniedza Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs.

Filma „SHARE RĪGA” ir aicinājums izbaudīt mūsu pilsētu un dalīties ar piedzīvojumu ar draugiem un paziņām ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību. Izbaudīt un dalīties ar Rīgu sajūtu līmenī – redzi, garšu, smaržu, dzirdi un pieskārienu.

Filmu var noskatīties arī http://www.youtube.com/watch?v=_6dv5EGVliM

Vairāk informācija: http://tourism-insider.com/2013/03/dubai-gewinnt-diamond-award-des-tourismus-media-festivals/

Par Rīgas Tūrisma Attīstības Biroju (RTAB)

2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGAzīmola vadmotīvu izvirzījis principu „Labi rīdziniekam - labi tūristam.“

Papildu informācija:
Guna Caune
RTAB sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
guna.caune@LiveRiga.lv
GSM:+ 371 28442636
www.LiveRiga.com