Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

07.01.2013
jurmala-cityjurmal_platvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmala ar stendu piedalīsies tūrisma gadatirgū „REISELIVSMESSEN 2013” Norvēģijā

No 11. līdz 13. janvārim Norvēģijā norisināsies starptautiskā tūrisma izstāde „REISELIVSMESSEN 2013”. Jūrmala šajā gadatirgū tiks pārstāvēta atsevišķā stendā „Latvija. Jūrmala”, kurā darbosies pārstāvji no Jūrmalas Tūrisma informācijas centra, Jūrmalas lielākajām kūrortviesnīcām „Baltic Beach Hotel”, „Hotel Jūrmala Spa”, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas un tūrisma aģentūras „TAS Baltics”.

Jūrmalu norvēģiem demonstrēs kā jauku brīvdienu atpūtas un atveseļošanas vietu jūras krastā ar daudzveidīgām kūrortārstniecības un spa procedūrām tikai 25 km attālumā no Rīgas. Stendā izstādes apmeklētāji varēs saņemt jaunu Jūrmalas brošūru norvēģu valodā, iepazīsties ar speciālajiem piedāvājumiem kūrortārstniecībā un spa brīvdienām. Piektdien, 11. janvārī, plkst. 12.00 notiks Jūrmalas stenda prezentācija Norvēģijas tūrisma aģentūru pārstāvjiem. Prezentācijas laikā varēs iepazīties ar visiem stenda dalībniekiem, kā arī nogaršot Latvijas tradicionālus gardumus un piedalīties loterijā ar vērtīgu balvu izlozi.

Visas izstādes laikā apmeklētāji, aizpildot anketu un atstājot to Jūrmalas stendā, varēs piedalīties balvu izlozē, kas notiks pēc izstādes. Apmeklētāji varēs laimēt atpūtu Jūrmalas kūrortviesnīcās, ekskursijas un citas balvas.

Norvēģija ir būtisks tūrisma tirgus Jūrmalai, norvēģu tūristi veido  4% no kopējā tūristu skaita. Vidēji ik gadu Jūrmalas naktsmītnēs atpūšas vismaz 4 000 tūristu no Norvēģijas, kuri aktīvi izmanto gan relaksācijas un kūrortārstniecības, gan restorānu pakalpojumus, jo Jūrmalas iestāžu pakalpojumu cenas viņiem ir ļoti draudzīgas.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē „REISELIVSMESSEN 2013" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs".

 

 

eiro_projekts

Sabiedrisko attiecību nodaļas speciāliste  Veronika Ramāne
Kontaktinformācija: tālr. 67093872, e-pasts: prese@jpd.gov.lv

07.01.2013
jurmala-cityjurmal_platvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmalas kūrortpilsētu šogad popularizēs daudzās ārvalstu tūrisma izstādēs un konferencēs

Jūrmalas pilsētas dome 2012. gada 28. decembrī ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-12-1235 ar v/a „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/013 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs” īstenošanu, ko 50% apmērā līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”. Projekta mērķis ir sekmēt Latvijas un Jūrmalas kūrorta popularitāti un tautsaimniecības attīstību, nodrošinot tūrisma nozares pārstāvju dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs.

Projekta vadošais partneris ir Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar astoņiem partneriem - SIA „Hotel Jūrmala Spa”, SIA "Arbat Rīga" – kūrortviesnīca „Pegasa Pils”, SIA „BBH Investments” – kūrortviesnīca „Baltic Beach Hotel”, SIA „Baltijas Ceļojumu grupa”, SIA „Laimtūre”, biedrība „Latvijas Restorānu un viesnīcu asociācija”, tūrisma aģentūras „TAS Baltics” un „Averoja”.

Projektā tiks nodrošināta dalība 17 tūrisma izstādēs un trīs konferencēs stratēģiskajos ārvalstu mērķtirgos: Krievijā, Norvēģijā, Izraēlā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā, Zviedrijā un Baltkrievijā. Šogad tūrisma gadatirgu sarakstu papildināja arī dažas konferences par kūrorta ārstniecību, spa un medicīnas tūrismu, kurās tiks popularizēti Jūrmalas kūrorta resursi, kā arī dibināti kontakti ar tūrisma profesionāļiem.

Dalība tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta Jūrmalas vai Latvijas tūrisma stendā. Pamatojoties uz Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2012. gada 12. novembra vienošanos Nr. 2011-14/1.1-16/945, Jūrmalas pilsētas dome piedalās arī Latvijas tūrisma valsts stendā. Visās ārvalstu izstādēs tiek reklamēts Jūrmalas kūrortpilsētas piedāvājums ārvalstu tūrisma uzņēmējiem un potenciālajiem pilsētas viesiem.

Jūrmalas pilsētas domei ir vairāku gadu pieredze starptautisku tūrisma izstāžu organizēšanā, nodrošinot iespēju piedalīties un pozicionēt savu produktu vai pakalpojumu arī Jūrmalas pilsētas tūrisma sektorā iesaistītajiem uzņēmumiem.

 

 

eiro_projekts

Sabiedrisko attiecību nodaļas speciāliste  Veronika Ramāne
Kontaktinformācija: tālr. 67093872, e-pasts: prese@jpd.gov.lv

03.01.2013

esf-ieguldijums

Noslēgusies projekta "LVRA dalība tūrisma izstādēs 2012.gadā" īstenošana


Biedrība „LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA" 2012. gada 14. Jūnijā noslēdza līgumu Nr.: NR. L-ĀTA-12-0957 AR "LATVIJAS INVESTĪCIJU UN ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA" PAR PROJEKTA "LVRA DALĪBA TŪRISMA IZSTĀDĒS 2012.gadā" ĪSTENOŠANU, KO 50% APMĒRĀ LĪDZFINANSĒJA EIROPAS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS FONDS.

Projekta īstenošana noslēdzās 2012. gada 31.decembrī.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".

Projekta mērķis bija īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos, tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

LVRA piedaloties izstādēs prezentēja gan savus, gan savu biedru – mītņu un ēdināšanas uzņēmumu aktuālos piedāvājumus.

Izstāžu darbā piedalījās vēl 8 viesnīcas; papildus tika izplatīti gan kopējie katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Latvijā" un "Rīgas Gardēža ceļvedis", gan 15 viesnīcu reklāmas materiāli.

Projekta ietvaros tika nodrošināta dalība 9 starptautiskās tūrisma izstādēs: Vācijā nozīmīgākajā individuālo klientu izstādēs „CMT 2012” (Štutgarte) (Vācija)), Ziemeļvalstu tūrisma izstādē "MATKA 2012" (Helsinki (Somija)), Bavārijas reģiona nozīmīgākajā tūrisma izstādē „FREE MUENCHEN 2012" (Minhene (Vācija)), pasaules vadošajā tūrisma izstādē "ITB 2012" (Berlīne (Vācija)), Zviedrijas starptautiskajā ceļojumu, tūrisma un konferenču izstādē "TUR 2012" (Gēteborga (Zviedrija)), pasaules vadošajā konferenču tūrisma izstādē „IMEX2012” (Frankfurte (Vācija)), vienā no Krievijas vadošajām izstādēm „LEISURE 2012" (Maskava (Krievijas Federācija)), 20. Starptautiskajā tūrisma izstādē „TT WARSAW” (Varšava (Polija)) un "WTM2012" (Londona (Apvienotā Karaliste)).

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

eiro_projekts

13.12.2012

lvra-logo

LVRA noslēdz līgumu ar LIAA par projekta īstenošanu

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA 2012.GADA 3.OKTOBRĪ ORGANIZĒJA 8.STARPTAUTISKO VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJAS KONFERENCI "PĀRDOŠANA UN MĀRKETINGS – ATSLĒGA VEIKSMĪGAI VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJAS ATTĪSTĪBAI".

Konferences mērķis bija veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības nozares attīstību, konkurētspēju Baltijas jūras reģionā un Eiropas līmenī, nodrošinot Latvijas eksporta pieaugumu, kā arī iepazīstināt tūrisma un viesmīlības nozarē strādājošo uzņēmumu īpašniekus un vadošos darbiniekus ar aktuālajām tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijā, akcentējot mārketinga un pārdošanas lomu uzņēmuma darbā.

Šī gada konferences darba kārtība galvenokārt bija veltīta pārdošanas un mārketinga jautājumiem – lai Latvijas tūrisma un viesmīlības uzņēmumu pārstāvji prastu veiksmīgāk un rezultatīvāk pārdot, realizēt mārketinga aktivitātes un, būtisks jaunums – izstrādāt inovatīvus tūrisma produktus, kas stiprina mūsu nozares uzņēmumu pozīcijas Baltijas, Eiropas un pasaules tirgū.

Konferences goda viesi un lektori bija:
- Nicolas Gregori, eTourism Lab – Bornmutas Universitāte (Lielbritātnija);
- Keith Pollard, Intuition Communication Ltd. Izpilddirektors (Lielbritānija);
- Jean – Pierre Chedal, Synhorcat (Francijas Viesnīcu un restorānu asociācija) prezidents (Francija);
- Gabriela Neuenscwander, STR Global Biznesa attīstības vadītāja (Lielbritānija);
- Karen Plumb, TripAdvisor, EMEA Komercdirektore (Lielbritānija);
- Monica Fladvad, Scandic Hotels Pārdošanas vadītāja un HSMAI pārstāve (Norvēģija);
- Vadim Zelenski, Darījumu tūrisma asociācijas prezidents (Krievija)
u.c.

LVRA organizētā konference tika finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2012.gada 12.decembrī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-1234 par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/12/44/012 "Viesmīlības nozares starptautiskā konference "Pārdošana un mārketings – atslēga veiksmīgai viesmīlības industrijas attīstībai"" īstenošanu.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

 

 

eiro_projekts

12.12.2012

lvra-logo

LVRA organizē semināru par gaidāmajām izmaiņām personas datu aizsardzības jomā
attiecībā uz tūrisma un viesmīlības industriju

2012.GADA 13.DECEMBRĪ, VIESNĪCAS "CITY HOTEL TEATER" TELPĀS NOTIKS JAU OTRAIS LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJAS (LVRA) ORGANIZĒTAIS SEMINĀRS "PAR IZMAIŅĀM LIKUMDOŠANĀ PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS JOMĀ ATTIECĪBĀ UZ TŪRISMA UN VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJU".

Personas datu aizsardzība ir tā joma, kurā jau salīdzinoši tuvā nākotnē gaidāmas izmaiņas, kas būtiski ietekmēs ikvienu uzņēmumu, kurš reģistrē klientus, uzglabā klientu datus, t.sk. piešķir lojalitātes kartes, sava darba nodrošināšanai nodod klientu datus trešajām personām, utml.

Lai uzņēmēji gaidāmajām pārmaiņām sagatavotos savlaicīgi un pēc iespējas pilnīgāk, LVRA organizē jau otro semināru, darba kārtībā iekļaujot šādus jautājumus:
- Kas ir personas dati mūsdienu digitālajā izpratnē;
- Par ko būs atbildīgs pārzinis;
- Vai būs konkrētas prasības personas datu apstrādes drošībai;
- Kā tiks izmainītas datu subjekta tiesības;
- Kas notiks ar personas datu apstrādes reģistrāciju;
- Kāpēc vajadzīgs un ko iestādē vai uzņēmumā darīs personas datu speciālists;
- Personas datu nodošana uz trešajām valstīm;
- Uzraudzības iestādes pilnvaras;
- Sankcijas un citi saistītie jautājumi.

Semināru vadīs un uz jautājumiem atbildēs vadošais personas datu aizsardzības speciālists Latvijā, Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes lektors Māris Ruķers.

Dalības maksa – LVRA biedriem – Ls 10,00; pārējiem – Ls 30,00 (t.sk. PVN).

Semināra norises vieta un laiks – viesnīca "City Hotel Teater", (Bruņinieku iela 6, Rīga)

Pieteikties, lūdzam, zvanot uz LVRA – 67014131, vai rakstot uz e-pastu: info@hotel.lv.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija
(LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – tel.: 67014131; mob.tel.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv; www.hotel.lv