Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

13.07.2012
riga_food

Aicinām kafejnīcas, restorānus un picērijas
piedalīties Gastronomijas festivālā

NO 1. LĪDZ 9.SEPTEMBRIM RĪGAS LABĀKIE RESTORĀNI, KROGI, KAFEJNĪCAS, KONDITORIJAS UN PICĒRIJAS KOPĪGI VEIDOS GASTRONOMIJAS FESTIVĀLU, LAI RĪGAS IEDZĪVOTĀJIEM UN PILSĒTAS VIESIEM KOPĪGI PREZENTĒTU SABIEDRISKĀS ĒDINĀŠANAS UN VIESMĪLĪBAS SEKTORA AUGSTO PROFESIONALITĀTI, KĀ ARĪ POPULARIZĒTU KATRA UZŅĒMUMA PIEDĀVĀTO UNIKĀLO GASTRONOMISKO SAJŪTU GAMMU.

Gastronomijas festivāls notiek starptautiskās pārtikas izstādes "Riga Food 2012" ietvaros un to rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar Latvijas viesnīcu un restorānu asociāciju, Pavāru klubu, producentu grupu "Piraija Event" un katru festivāla dalībuzņēmumu.

Unikāla ēdienkarte!
Katrs Gastronomijas festivāla dalībnieks savu unikālo piedāvājumu prezentēs savā ēdināšanas uzņēmumā
, kur vislabāk sajūtama gan īpašā vide, gan viesmīlība, gan arī šefpavāra, konditora vai bārmeņa talanta pieskāriens.

Katrs Gastronomijas festivāla dalībnieks ar savu īpašo piedāvājumu veidos daļu no Rīgas gastronomijas unikālās vizītkartes. Lieliskā, daudzveidīgā un garšas kārpiņām neaizmirstamā Gastronomijas festivāla ēdienkarte kā milzīgs tīkls pārklās Rīgu un izcels gan jau sevi pierādījušus gastronomijas dārgumus, gan jaunus un kreatīvus jaunos uzņēmējus.

Festivāla mērķis ir demonstrēt Rīgas sabiedriskās ēdināšanas un viesmīlības sektora augsto profesionālo līmeni, piedāvājot apmeklētājiem iespēju baudīt izmeklētu Gastronomijas festivāla ēdienkarti par īpašām festivāla cenām, kā arī popularizēt ārpus mājas ēšanas kultūru.

Festivāla dalībnieki: restorāni, bāri, kafejnīcas, krogi, konditorejas, picērijas, kā arī citi kulinārā tūrisma galamērķi – viesnīcas, viesu nami, muižas, u.c.

Kāpēc piedalīties? Tā ir iespēja:
- palielināt sabiedrības informētību par jūsu uzņēmuma īpašajām vērtībām,
- pasākuma ietvaros uzņemt daudz viesu, kas vēlēsies nobaudīt Jūsu īpašo ēdienkartes piedāvājumu,
- papildus piesaistīt daudz pirmreizējo klientu,
- prezentēt savu piedāvājumu īpašā festivāla reklāmas un sociālo tīklu kampaņā, kas notiks augustā,
- iekļauties festivāla piedāvājumā, kas tiks komunicēts ienākošā tūrisma aģentūrām, kruīza operatoriem, medijiem un citiem,
- reklamēt savu piedāvājumu arī izstādes "Riga Food 2012" vidē,
- izmantot "Riga Food" kontaktu vidi, izvietojot sava uzņēmuma profilu un piedāvājumu www.rigafood.com festivāla sadaļā latviešu, angļu un krievu valodās.

Ko piedāvāt?
Uzņēmums var brīvi izvēlēties atlaižu, akciju, īpašo piedāvājumu saturu. Festivāla ēdienkartē tiek iekļauts piedāvājums, kas līdz šim nav ticis piedāvāts, kā arī tas neietver iknedēļas, mēneša vai sezonālos piedāvājumus, ar kuriem apmeklētāji jau ir pazīstami.

Cik tas maksā?
Šī gada festivāla uzdevums ir "uzstartēt" šo ideju un veidot maksimāli lielu pasākuma atpazīstamību, tāpēc katra dalībnieka ieguldījums būs idejas, piedāvājums un festivāla attīstības atbalsts – bez papildu maksas.

Kā pieteikties?
Savu dalību un festivāla piedāvājumu var pieteikt organizatoriem, sūtot e-pastu brīvā formā uz rolands.nezborts@bt1.lv.

Veidosim Rīgu par gastronomijas metropoli kopā!

Papildus informācija par dalību Gastronomijas festivālā:
Rolands Nežborts

Gastronomijas festivāla un izstādes "Riga Food 2012" projekta vadītājs
Tālr.: 29127662; e-pasts: rolands.nezborts@bt1.lv
14.06.2012

lvra-logo

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija paraksta līgumu
ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru
par projekta realizāciju


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, PROJEKTA "LVRA DALĪBA TŪRISMA IZSTĀDĒS 2012.gadā" IETVAROS, REKLAMĒS ASOCIĀCIJAS BIEDRU UZŅĒMUMUS 9 STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS – GADATIRGOS.


Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas /LVRA/, viena no svarīgākajām mārketinga aktivitātēm, ir dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos.

Ievērojot to, LVRA ir izstrādājusi projektu "LVRA dalība tūrisma izstādēs 2012.gadā" un šī gada 14.jūnijā ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-12-0957 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par augstākminētā projekta īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".
Projekta mērķis ir – īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos un tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

Projekta ietvaros, plānots piedalīties šādās tūrisma izstādēs:
- "CMT 2012";
- "MATKA 2012";
- "FREE MUENCHEN 2012" (f.re.e.2012);
- "ITB 2012";
- "MITT 2012";
- "TUR 2012";
- "IMEX 2012";
- "WTM 2012";
- "EIBTM 2012".

6 valstīs no kurām Latviju apmeklē vislielākais tūristu skaits.

Minētajās izstādēs dalība tiek organizēta sadarbībā ar tūrisma aģentūru "Ebden Reisen", Rīgas Tūrisma attīstības birojs un SIA "Viesnīcu un restorānu centrs", Tūrisma Attīstības valsts aģentūra.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – mob.tel.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv; www.hotel.lv

eiro_projekts

 

 

meet_riga07.06.2012

MEET RĪGA stends Frankfurtē
piesaista gandrīz 300 apmeklētājus

NO 22. LĪDZ 24.MAIJAM RĪGAS UN LATVIJAS PIEDĀVĀJUMS AR ZĪMOLU MEET RĪGA TIKA PREZENTĒTS VIENĀ NO LIELĀKAJĀM EIROPAS PROFESIONĀLAJĀM KONFERENČU, KONGRESU UN KORPORATĪVO PASĀKUMU RĪKOTĀJU IZSTĀDĒM IMEX-FRANKFURT 2012. IZSTĀDES LAIKĀ MEET RĪGA STENDU APMEKLĒJA APTUVENI 280 KONFERENČU, KONGRESU UN KORPORATĪVO PASĀKUMU KOMPĀNIJU PĀRSTĀVJI NO VAIRĀK NEKĀ 15 VALSTĪM.

"Mūsu partneri IMEX saņēma aptuveni 25 pieprasījumus konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkošanai šī gada rudenī un 2013.gadā. To organizatori gatavojas Latvijā rīkot arī vairākas lielas, vismaz četras dienas ilgas konferences ar 250 – 500 dalībniekiem katrā. Līdz ar to Rīgas un Jūrmalas viesnīcas jau tagad būs ieguvušas līdz pat 20 000 viesnīcu istabu rezervāciju neaktīvajā tūrisma sezonā, kad viesnīcu piepildījums ir zemāks," iespaidos dalās Aigars Smiltāns, MEET RĪGA projektu vadītājs.

"Radisson Blu Hotel Latvija kā MEET RĪGA biedrs un starptautiskās izstādes IMEX ilggadējs dalībnieks šī gada izstādi vērtē kā ļoti veiksmīgu, pateicoties organizatoru, un it īpaši MEET RĪGA aktivitātēm gan sagatavošanās posma, gan izstādes laikā, ņemot vērā ierobežotos resursus. Salīdzinot ar pēdējiem gadiem, IMEX šajā gadā pulcēja potenciāli svarīgus un ieinteresētus klientus priekš Latvijas un Baltijas kopumā. Rīga un Latvija kopumā aizvien biežāk tiek izskatīta kā potenciāli pievilcīgs galapunkts konferencēm un pasākumiem, par ko liecina pieprasījumu apjoms šajā gadā un to kvalitāte. IMEX kā viena no lielākajām pasaules biznesa izstādēm, ir vitāli svarīga gan MEET RĪGA, gan Rīgai un Latvijai kopumā. Atdevi nav iespējams izmērīt viena gada griezumā, tās viennozīmīgi ir investīcijas nākotnē," uzskata Andis Kielbickis, Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu pārdošanas daļas vadītājs.

Rīgas un Latvijas stendā notika vairāk nekā 200 tikšanās ar konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu kompāniju pārstāvjiem no vairāk nekā 15 valstīm. Galamērķa prezentācija tika novadīta 8 pārstāvju grupām no Vācijas, Beļģijas, Nīderlandes, Luksemburgas, Francijas, Krievijas, Austrijas un Dānijas. Interesi par Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājumu izrādīja arī IMEX apmeklētāji no ASV un Kanādas.

MEET RĪGA stends atradās Ziemeļvalstu sektorā kopā ar Zviedrijas, Somijas, Igaunijas un Lietuvas stendiem. Tajā papildus RTAB savu piedāvājumu prezentēja un ar interesentiem tikās pārstāvji no Jūrmalas pilsētas Tūrisma un informācijas centra, Rīgas Nami, Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic, Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas, profesionālajām konferenču un kongresu rīkotājkompānijām 3K Management, TAS Baltic, The MiceCream un Via Hansa, kā arī viesnīcām Jūrmala SPA&Conference centre, Radisson Blu Hotel Daugava un Radisson Blu Hotel Latvija.

Lai veicinātu Rīgas un Latvijas kā konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu galamērķa atpazīstamību, tika veiktas arī papildu aktivitātes – publicēti reklāmas raksti un reklāmas maketi nozares un biznesa žurnālos MIM Europe, Event&MICE trends, EventBranche, PBK, kā arī IMEX avīzes speciālizlaidumā. Ziņas par MEET RĪGA aktivitātēm tika publicētas arī IMEX Group tvitera grupā un LinkedIn speciālajās grupās, kuras apvieno konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotājus no visas pasaules.

Šogad ar MEET RĪGA stendu Rīgas un Latvijas konferenču tūrisma piedāvājums tiks prezentēts arī EIBTM-Barcelona 2012, kas no 27. līdz 29.novembrim notiks Spānijas otrā lielākajā pilsētā Barselonā.

PAR RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJU (RTAB)
2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA – katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam – labi tūristam."

Papildu informācija:
Aigars Smiltāns
MEET RĪGA / RTAB mārketinga un komunikācijas direktors
e-pasts:meet@liveriga.lv
mob. tālr.:+ 371 22320416
www.meetriga.com
eiro_projekts

 

 

14.05.2012
jurmala-cityjurmal_platvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmala kopā ar citiem kūrortiem aicinās maskaviešus uzlabot veselību Latvijā

MASKAVĀ NO 18. LĪDZ 20.MAIJAM NORISINĀSIES MASKAVAS STARPTAUTISKAIS CEĻOJUMU GADATIRGUS "MITF 2012", KURĀ JŪRMALA KOPĀ AR CARNIKAVAS UN SIGULDAS KŪRORTIEM, KĀ ARĪ LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU UN KRIEVIJAS TŪRISMA AĢENTŪRĀM "DIALOG" UN "AB CLUB" AICINĀS IZSTĀDES APMEKLĒTĀJUS IZBAUDĪT ATPŪTU UN UZLABOT VESELĪBU LATVIJĀ. STENDĀ BŪS PIEEJAMI INFORMATĪVIE MATERIĀLI KRIEVU VALODĀ, SPECIALIZĒTA INFORMĀCIJA PAR KŪRORTĀRSTNIECĪBU, KĀ ARĪ ĪPAŠAS PĒDĒJĀ BRĪŽA ATPŪTAS PROGRAMMAS VASARAI UN JAUNAS PROGRAMMAS RUDENIM.

Lai akcentētu kūrorta ārstniecības un veselības profilakses nozīmi, kā arī prezentētu Latvijas kūrortu piedāvājumu, 18. maijā plkst. 17.00 izstāžu zāles "Gostinij Dvor" 2. konferenču zālē notiks Jūrmalas un Latvijas kūrortu prezentācija, uz kuru aicināti visi interesenti, kā arī profesionāļi un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji.

Krievija ir viens no svarīgākiem tūrisma tirgiem Jūrmalā un Latvijā, līdz ar to dalība šajā izstādē ir viens no mārketinga veidiem piesaistīt potenciālus ceļotājus. Jūrmalā viesi no Krievijas 2011.gadā bija vislielākā ceļotāju grupa, to skaits sasniedza 32 000, kas veidoja 30% no tūristu kopskaita.

Izstāde "MITF 2012" ir ne tikai tūrisma nozares profesionāliem, bet vairāk patērētājiem domāta izstāde. Tā norisinās Maskavas centrā un ir viegli pieejama maskaviešiem un apkaimes iedzīvotājiem, kuri to apmeklē, lai izvēlētos, kur ar ģimeni atpūsties vasarā un rudenī.

Jūrmalas pilsētas domes, Carnikavas novada domes, Siguldas novada domes un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas dalību starptautiskajā tūrisma izstādē "MITF 2012" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-0824 par projekta Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/11/32/011 "Jūrmalas un Latvijas kūrortpilsētu dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu.

eiro_projekts

 

 

Papildinformācija:
tālr.: 67093872, e-pasts: prese@jpd.gov.lv
Sabiedrisko attiecību nodaļas speciāliste: Veronika Ramāne

 

27.04.2012

Hotrec-hospitality

Eiropas viesmīlības nozare iebilst
pret nodokļu ieviešanu tūristiem

ASOCIĀCIJAS "VIESNĪCAS, RESTORĀNI UN KAFEJNĪCAS EIROPĀ" (HOTREC) ĢENERĀLAJĀ ASAMBLEJĀ, KAS NOTIKA 2012.GADA 26.-27.APRĪLĪ LIMASOLĀ, VIENBALSĪGI NOLĒMA IEBILST PRET VIETĒJĀ TŪRISMA NODOKĻU, ĪPAŠI PRET "GULTAS" NODOKĻA, IEVIEŠANU EIROPĀ. ŠIE NODOKĻI BŪTU PAPILDUS SLOGS TŪRISTIEM, KĀ ARĪ SPĒTU NOPIETNI KAITĒT VIETĒJAI EKONOMIKAI UN UZŅĒMUMIEM. VIESMĪLĪBAS NOZARE JAU ŠOBRĪD VISUS SPĒKUS VELTA TAM, LAI SPĒTU PĀRDZĪVOT EKONOMIKAS UN FINANŠU KRĪZI, TĀDĒĻ VARAS IESTĀDĒM BŪTU JĀPIEMĒRO LABVĒLĪGA POLITIKA, NEVIS JĀAPGRŪTINA ŠO TIK SVARĪGO NOZARI EIROPAS SAVIENĪBAS (ES) EKONOMIKAI.

"Gultas" nodoklis un tamlīdzīgie nodokļi tikai uzliek papildu slogu Eiropas tūrisma un viesmīlības nozarei, īpaši tāpēc, ka to mērķis bieži vien ir samazināt budžeta deficītu, nesniedzot labumu tūrismam. HOTREC prezidents Kents Nīstroms piebilda, ka "tūrisma un "gultas" nodokļi varētu nopietni apdraudēt konkurētspēju tūristu galamērķiem, palielinot uzturēšanās izmaksas. "

Īpaši nevēlams būtu sasaistīt "gultas" nodokli ar viesnīcu klasifikāciju. Tādējādi valstis, kur klasifikācija ir brīvprātīga, būtu spiestas atteikties pavisam no tās.

HORTEC kategoriski iebilst šādu nodokļu ieviešanai; ja tomēr tos ieviest ir neizbēgami, tad visa tūrisma nozare, kas gūst labumu no vietējā tūrisma, jāapgrūtina vienādi un jāiesaista sarunās par to, kā pēc iespējas efektīvāk izmantot šos ienākumus. Papildus investīcijām tūrisma mārketinga aktivitātēm kopumā vajadzētu dot daudz labāku efektu budžetam nekā zaudēt tūristus un līdz ar to pārējo nodokļu ieņēmumus.