Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

 

1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts

Uzņēmumu personāla kompetences un profesionalitātes kāpums ir sekmējis tūristu pieaugumu

riga

Salīdzinot ar pērnā gada tūrisma rādītājiem Latvijā, Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka šī gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 336,7 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu (ārvalstu viesu skaitā iespēju robežās netiek iekļauti bēgļi no Ukrainas). Tas ir par 31,7 % vairāk nekā 2021. gada augustā. Viesi tūristu mītnēs pavadīja 587,5 tūkstošus nakšu, kas ir par 31,6 % vairāk, salīdzinot ar pagājušā gada augustu.

Salīdzinot ar pērnā gada tūrisma rādītājiem Latvijā, Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka šī gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 336,7 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu (ārvalstu viesu skaitā iespēju robežās netiek iekļauti bēgļi no Ukrainas). Tas ir par 31,7 % vairāk nekā 2021. gada augustā. Viesi tūristu mītnēs pavadīja 587,5 tūkstošus nakšu, kas ir par 31,6 % vairāk, salīdzinot ar pagājušā gada augustu.Kopumā šā gada astoņos mēnešos Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 1,5 miljoni ārvalstu un vietējo viesu, kas ir par 70 % vairāk nekā 2021. gada pirmajos astoņos mēnešos, tomēr, salīdzinot ar atbilstošu laika periodu pirms pandēmijas 2019. gadā, vērojams apkalpoto viesu skaita kritums par 25,4 %.

Visvairāk ārvalstu viesu uzņemts no Lietuvas, Igaunijas, Vācijas, Somijas, Apvienotās Karalistes, Krievijas un Polijas. Savukārt, pilsētas, kurās visvairāk tūristu uzņemti, ierindojas sekojošā secībā: Rīga – 54,4 %, Jūrmala – 15,3 %, Liepāja – 4,9 %, Mārupes novads – 3,7 %, Ventspils – 3,1% un Siguldas novads – 2,5%. Neskatoties uz dažādiem tūrismu ietekmējošiem apstākļiem, Latvijas tūrisma nozares uzņēmumi turpina savu darbu un veicina industrijas attīstību, kā arī uzņēmumi turpina izrādīt pastiprinātu interesi par darbinieku apmācībām.

Avots: Centrālā statistikas pārvaldes mājas lapa https://stat.gov.lv

Lasīt tālāk ...

 

1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts

Riga Food 2022

PĒC SAREŽĢĪTAS ZIEMAS IR GAIDĀMA EKONOMIKAS IZAUGSME

Veiksmīgi un ar lieliskām atsauksmēm noslēgusies Riga Food 2022 izstāde, kas norisinājās no 8. līdz 10. septembrim starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā. Industrijas preces un pakalpojumus izrādīja 412 uzņēmumu, kas bija ieradušies no 25 valstīm. Apmeklētāji arī varēja paviesoties 12 valstu nacionālajos kopstendos. Trijās izstādes dienās pasākumu apmeklēja 20 347 viesu. Plānā nu jau ir nākamais pasākums – Riga Food 2023, kas arī norisināsies starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsala laika posmā no 6. līdz 8. septembrim nākamajā gadā.

Lasīt tālāk ...

Diskusijas ielūgums biedriem

Aicinām piedalīties Latvijas Restorānu biedrības, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas, Latvijas Tūrisma Aģentu un Operatoru Asociācijas, kā arī Latvijas Kongresu birojs rīkotajā priekšvēlēšanu diskusijā - pusdienās ar 14. Saeimas
deputātu kandidātiem.

Programma:
- plkst. 10:30  - kafija
- plkst. 11:00-12:30  - diskusija
- plkst. 12:30-13:30  - pusdienas.

Lūdzu rezervējiet laiku pasākuma apmeklējumam klātienē!

Paldies viesnīcai Riga Islande Hotel, Reaton, Augļu serviss, Lielvārdes alus, Gemoss par atbalstu!

Dalība pasākumā LRB, LVRA, ALTA un Latvijas Kongresu biroja biedriem bez maksas, pārējiem  - 50,00 EUR.

 

1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts

Cerība, ka šodien padarītais veicinās ilgtspējību un augšupeju nākotnē!

sacha verheij 5bwgW8 9OPs s

Neskatoties uz vērienīgo izmaksu kāpumu apkurei, pārtikas produktiem, u.c. pakalpojumiem Latvijā, valdība paredz uzlabojumus aviācijā, kas roku rokā mijiedarbojoties ar viesnīcu un restorānu jomu, varētu rosināt augšupeju viesmīlības nozarē tālākā nākotnē.Neskatoties uz vērienīgo izmaksu kāpumu apkurei, pārtikas produktiem, u.c. pakalpojumiem Latvijā, valdība paredz uzlabojumus aviācijā, kas roku rokā mijiedarbojoties ar viesnīcu un restorānu jomu, varētu rosināt augšupeju viesmīlības nozarē tālākā nākotnē.Lidostā “Rīga” nākamajos gados gaidāmi vērienīgi attīstības projekti, bet Rail Baltica ietvaros sākusies būvniecība dzelzceļa stacijai pie lidostas, paplašināts lidostas terminālis, lidostas pilsētas koncepcijas terminālis un citi projekti, kas veidos modernu, dinamisku un daudzveidīgu transporta un pakalpojumu ekosistēmu, tā 7. jūlijā, atklājot “Rīgas Aviācijas forumu 2022”, pauda satiksmes ministrs Tālis Linkaits, ziņots portālā https://travelnews.lv/.“Turpinot attīstību šajā jomā, Latvijai ir augsts potenciāls nostiprināt savu kā nozīmīga "Ziemeļeiropas aviācijas centra" lomu, tādējādi veicinot Latvijas savienojamību un konkurētspēju reģionā,” sacīja ministrs. “Tāpat ceru, ka lidosta “Rīga” piesaistīs vairāk privāto investīciju, jo attīstība ir nepārtraukts un nebeidzams process,” forumā uzsvēra Tālis Linkaits.Ministrs pauda pateicību visiem aviācijas nozares darbiniekiem par uzticību šai jomai un ieguldījumu, lai arī pēdējo gadu sarežģītās situācijas laikā tiktu saglabāti visaugstākie pasažieru apkalpošanas standarti.

Avots: travelnews.lv

Lasīt tālāk ...

Kādi ir trīs svarīgākie digitālā mārketinga soļi?

1 - Ja nepieciešams tikai viens: aizsargājiet savu zīmolu!

Ja jūs nebūsiet tas, kas reklamē jūsu viesnīcu tīmeklī, to darīs kāds cits... un jūs to nevēlaties!

Viesmīlības nozarē ir daudz OTA, kas var reklamēt jūsu numurus savā platformā, taču ar ļoti augstu komisijas maksu jums. Lai palielinātu savus ieņēmumus, jums ir jāpalielina tiešo rezervāciju skaits un tādējādi jāpiesaista cilvēki uz savu tīmekļa vietni: sākot ar esošajiem klientiem vai viesiem, kuri ir dzirdējuši par jūsu viesnīcu. Lai būtu pārliecināti, ka tad, kad kāds meklē jūsu viesnīcu, viņš nonāk jūsu tīmekļa vietnē, mēs iesakām vismaz iegādāties jūsu viesnīcas nosaukumu un izveidot kampaņas, kas vērstas uz jomām, kurās jūs meklējat visvairāk.

Lai uzzinātu šīs vietas, dodieties uz Google Trends, ierakstiet savas viesnīcas nosaukumu  un pārbaudiet daļu "Interese pēc reģiona". Tiklīdz būs izveidotas Google reklāmu kampaņas, jūs būsiet pārliecināts, ka cilvēki ierodas jūsu viesnīcas vietnē, lai rezervētu numuru.

Svarīgi ir ģenerēt datplūsmu, bet būtiski ir konvertēt!

Kad esat piesaistījis cilvēkus savai tīmekļa vietnei, veiciet to konvertēšanu: navigācijas ātrums un plūdenums ir tikpat svarīgi kā jūsu tīmekļa vietnes estētika. Tāpēc pārliecinieties, ka katra lapa ielādējas ātri, ka rezervācija tiek veikta ar mazāk nekā 5 klikšķiem un ka visas pāradresācijas saites ir drošas. Vissvarīgākais ir nodrošināt, lai jūsu tīmekļa vietnē būtu norādītas vislabākās pieejamās cenas. Tas ir konversijas noteikums Nr. 1!

2- Izmantojiet Google bezmaksas rezervēšanas saites

Google noteikti ir sevi pozicionējis kā galveno spēlētāju digitālajā reklāmā viesmīlības nozarē un turpina attīstīties un ieviest jauninājumus. Dalīsimies ar jums ar dažiem interesantiem datiem, kurus ir apkopojuši mūsu datu analītiķi:

+65 % viesnīcu rezervāciju, kas veiktas, izmantojot digitālos plašsaziņas līdzekļus (meklēšana, metacenēšana un displejs), ir veiktas, izmantojot Google reklāmas pakalpojumu. Šī daļa gadu no gada pieaug, kā redzams zemāk redzamajā grafikā.

GRAPHIC DIGITAL MEDIA 2

Lasīt tālāk ...